![]() |
oude vrienden terugvinden op internet
weet iemand een site waar ik de mailadressen van oude vrienden zou kunnen vinden als ik hun naam en woonplaats invul? of een andere manier waarop ik weer met ze in contact kan komen?
|
ik zou het niet weten maar ik zou het ook niet fijn vinden als mensen mij zomaar kunnen opzoeken.. misschien kan je bij msn de zoekfunctie proberen
|
dat kon eerst wel maar vlgs mij nu niet meer
|
Kan me niet voorstellen dat dat mogelijk is. :)
|
Je kunt misschien hun adressen achterhalen (telefoongids?) en daar een brief naartoe sturen. Email-adressen staan los van persoonsgegevens en kun je dus niet zomaar terugvinden (tenzij diegene er openlijk gebruik van maakt, bijv. in gastboeken -> Google :d ).
|
thank you :)
|
In vlaanderen doen ze dat zo : http://www.school-friends.be/
|
|
Google!
Met een beetje geluk dan :) |
Zou dan eerder irl gaan zoeken.. (telefoongids etc etc)
|
Nee zo'n site weet ik echt niet.
|
Ik geloof dat er via MSN wel een functie is... Moet je dus naar Messenger en dan kan je ergens onderkiezen voor meer opties, en dan 'Search an Contact' Misschien dat je daar iets vindt...
|
gewoon ff naar hun naam zoeken bij cu2.nl ofzo
|
tja.. www.cu2.nl en dan onderaan zoeken.. misschien dat hij/zij een site heeft...
of idd telefoon boek. andere oudklasgenoten die nog iets weten? |
Op ICQ kan dat, mits je al iets over die persoon weet en hij/zij ICQ heeft (gehad).
|
|
Das altijd het kutte van mensen die eens in de zoveel tijd hun e-mail veranderen :S
|
hmpf kan toch niemand vinden...
thank god... |
soms kan je bij een internetprovider een lijst met e-mailadressen krijgen, bij Zeelandnet wel, op www.zeelandnet.nl maar van andere providers weet ik het niet.
|
veel gemeentes hebben ook eigen site...en als je bij google in vult "adres zoeken" kom je ook heel veel sites tegen....
|
nee geen idee
|
Hotmail heeft White Pages, een soort telefoonboek maar dan met email. Als je daar naam, achternaam en dergelijke invult, zoeken ze een persoon die zo zijn gegeven heeft opgegeven én meedoet aan White Pages. Dan kun je ze een mail sturen, zonder dat je hun emailadres te weten komt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00. |