![]() |
Je maatje, Je lover.. could it be?
Als rode rozen zonder bladeren,
Voel ik jou Ik heb je, maar ook weer niet Mijn maatje, mijn beste vriend Ik hou van je, maar ook weer niet... |
ik vind het niet bijzonder
|
je maatje, je lover?
je beste vriend, en je bent verliefd op hem dus? nou ik zeg je 1 ding: ik ben ook verliefd geweest op mijn beste vriend en hij ook op mij, maar we hebben het allebei samen uitgemaakt, omdat we gewoon niet meer ECHT eerlijk tegen elkaar konden zijn. Je bent eerst beste vrienden met em, en opeens hebben jullie een relatie. je was altijd heel eerlijk tegen hem, vertelde hem alles wat in je opkwam..maar nu kan dat niet meer, omdat je hem misschien kwetst, en dat wil je niet. op dat moment verkeer je in een zeer pestilente situatie, en het is beter om jezelf daaruit te redden. IK GEEF JE NEGATIEF ADVIES. DOE HET NIET, ALS JE ZIJN VRIENDSCHAP NIET WILT VERLIEZEN |
Citaat:
|
Sorry maar ik vroeg niet om advies over de inhoud...
Meer wat de persoon voor mij zei jah... anyway thx, maar onthoud goed dat ieder persoon anders is en niet alles verglijkbaar is met jezelf. greetz |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je er op een creatieve manier mee omgaat, blijft een cliché mooi om te lezen toch? Het creatief zijn, daar krijg je punten voor. Dit gedicht op wel leuk om te lezen, maar gewoon net niet creatief genoeg. |
Ik vind het 10x niks..
Geen lekker ritme, dat van de 5 zinnen er 2 op niet eindigen vind ik al helemaal niet lekker lezen.. |
Dichtster hoefde niet zonodig commentaar, meer iets van zich afschrijven. Mag toch ook? :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |