![]() |
skateKlerewinkels
Weet er iemand nog koewle(skateklere) winkels in eindhove waar ze koewle klere hebbe!?.. lageja, 100% en brittain(kuttent) weet ik wle te zitte maarjah.. ik wil er nog n paar meer wete..
|
Gouden gides:confused:
Neej, sorry, ik kan je niet helpen want ik ben helemaal niet bekend in Einhoven en omgeving. Verder heb ik het gevoel dat hier snel een slotje op komt :rolleyes: |
Citaat:
|
*hier het lopende plaatsenboek van uithoorn* ja, natuurlijk weet ik uit mijn hoofd waar en welke skatewinkels er zijn in eindhoven, ook al ben ik er nog noit geweest. Tevens weet ik ook wat de openingstijden er van zijn, welke medewerkers er op dit moment aanwezig zijn en wat voor artikelen ze op dit moment in de aanbieding hebben. Die informatie klopt gegarandeerd voor 100%, en tegen een kleine vergoeding kun je die binnen een paar minuten ontvangen.
:confused: :rolleyes: |
volgens mij heb je alles al genoemd in eindhoven
|
Citaat:
|
Citaat:
|
switch :D:D
|
|
Citaat:
|
Tsja, ik zou het niet weten kom niet uit die richting. Maar uhm, zou dit nou wel moeten mogen, ik bedoel dit topic. Straks hebben we weer 10 van dit soort topics. Nouja, mij maakt het niet uit ofzow, ik stoor me d'r niet aan. Maar dacht ik zeg het maar even.
|
Zoekt en gij zult vinden.....(Een slot)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29. |