![]() |
Beschuitje!
Met wie zou jij wel eens een beschuitje willen eten van hier?
Mark :cool: (die wel muisjes op zijn beschuit neemt) |
Citaat:
*beschermt zijn muisje voor de snowboarder veelvraat* :| |
:D haha
zo bedoelde ik het eigenlijks niet :o Mark :cool: (die gewoon die blauw-witte of rose-witte muisjes bedoelt) |
Citaat:
|
Hier van het forum ? Met helemaal niemand.
|
Tampert :cool:
|
Niemand. Echt niet. :cool:
|
Nou, als we ervan uitgaan dat we dat beschuitje eten na een hete spetterende nacht,
Muizzz YuckFou Hukkie ~Sjeherazade~ (y) |
Ik heb een keer na een hete spetterende nacht een afscheidsbeschuitje gehad, dat was geen lekker beschuitje. We hebben alleen maar zitten huilen.
|
Citaat:
|
Citaat:
O, ja, eh, kweenie. |
Nare man natuurlijk ;)
|
Niemand.
|
Semyaz, wie anders... oh ja en Morgan natuurlijk ;)
|
rodina;)
nee, ff zere neus, charmedboy :o |
Met Alex:)
(Ook wel bekend als Blackwater_park) |
Citaat:
|
maakt me niet uit, ik vind die beschuit-met-muisjes gewoon lekker :P
|
Citaat:
Maar dan wil ik wel met muisjes erop! :) Mark :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Met Quistnix natuurlijk.
Maar dat doe ik al wel eens, dus dat telt niet echt eigenlijk. Toch ga ik niemand anders noemen, anders wordt hij zjaloes :( |
met yamyam... :rolleyes:
|
Citaat:
En ja, wij moeten ook beschuit eten. Lekker! |
Ik al helemaal op mijn naam zoeken in deze topic. Komt nergens voor :D kheb geen geheime minnaars :(
|
Citaat:
|
Met sirenie. Zo vaak eten wij niet samen een beschuitje helaas..
|
met city2000 :D
(schat, als je dit leest: zorg er ns voor :D) en muisjes zijn lekker ja. gestampte muisjes ook :D |
beschuitje met aardbeitjes.....?
|
'beschuitje met PardonMe'?
|
Citaat:
als jij ook met aardbeien neemt |
Oeh. Met aardbeien. :o
.. Ohja. En WJ. *grijns* |
Met iemand die beschuiten niet uitspreekt als beschotten. Dan zou ik al blij zijn.
|
Citaat:
Samen met...~Sjeherazade~? |
Citaat:
|
Citaat:
*wieeeee* |
Citaat:
|
Haha, idd, ik zou ook wel eens met Snowboarder een beschuitje willen eten, al is het alleen meer omdat ie van die leuke zinnetjes achter zn naam zet!
En Eef, wij ook he :P Sorry, PardonMe, wij ook he :P |
dnamien
|
Citaat:
|
nou, met helemaal niet niemand. Ik lust geen beschuit. Maar al zou ik het wel lusten: met Guru, maar die komt niet meer of bijna niet meer op forum.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mark :cool: (die voor de niet-beschuiteters een dineetje bij kaarslicht organiseert) |
natuurlijk met Papier...
en met Andijvie, maar dan liever zonder spetterende-nacht-vooraf:) Zo ook Stepsje, Vlekje, Fluffy Puff, Cyplex, DutchECK, en ik ken te veel forummers ook irl. En om niet origineel te zijn: snowboarder natuurlijk:) ik weet ook al heel veel van 'm, ik heb al 78 van zijn haakjes-dingetjes verzameld....:P |
Een 'gewoon beschuitje' wil ik best met iedereen eten hoor, maar met een hete nacht vooraf alleen met mijn vriendje :)
|
Citaat:
Mark :cool: (die hoopt een boek vol te krijgen met onderschriften) |
Citaat:
|
met vampiria :cool:
|
Citaat:
|
Ik wilde je even mededelen dat ik je zeer dankbaar ben vanwege het feit dat je mij op het fantastische idee hebt gebracht om wat beschuit te gaan eten.
Dankjewel! |
Citaat:
*Nodigt hele forum uit, behalve YamYam* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37. |