![]() |
Introductiedagen in de vakantie??
Ik ga volgend jaar in Utrecht studeren dus keek ik onlangs nog eens ff op de internet pagina van de universiteit, en toen kwam ik erachter dat de introductie dagen midden in de vakantie vallen en dan ben ik dus weg. Is dit normaal>?
En ik keek ook eens bij studentenverenigingen en daar kon je je alleen op die dagen aanmelden. Wat hebben jullie daarover gehoord/gelezen? |
Volgens mij is dat redelijk normaal. Hebben iig meerdere scholen/universiteiten, voor zo ver ik weet.
|
Mijn zus had dat volgens mij in A'dam ook, ik heb het gelukkig gewoon de eerste week van september...
Verrot, maar waar... |
In Enschede begint het rond 12 of 13 augustus geloof ik. Maar die introductie is vergelijkbaar met een leuke vakantie.
|
Bij mij is het op 30 juni :S
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kan dr ook niets aan doen :S maarja de helft zal toch wel op vakantie zijn :D
|
Bij de VU begint t op 21 augustus...
En ik mag onder het mom van intromentor, leuk een weekie feestvieren :cool: |
Citaat:
|
Ja, beetje vreemd. Maar het is ook onmogelijk om een introductie te houden in September omdat dan alle studenten gewoon echt de collegebanken moeten gaan bemannen. Voor veel verenigingen is het houden van de intro in de vakantie dus de enige optie.
|
Citaat:
|
wen er maar aan dat als je studeert er gewoon van alles te doen is in je vakantie: introweken, hertentamens etc
|
Ik ben zelf al twee jaar student en kan je melden dat de introductieweken van bijna elke universiteit altijd in de zomervakantie vallen. Is natuurlijk ook wel logisch, maar lastig is het inderdaad vaak wel.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22. |