![]() |
Balisto's
man, wat zijn die dingen lekker. echt wel mijn favoriete chocoladereep. jammer alleen dat ze die niet bij ons op school in de kantine verkopen. maarja. wat vinden jullie ? lekker ? en welke smaak heb je dan het liefst ? ik vind die met het groene papiertje het lekkerst.
|
'k heb ze al heel lang niet meer gehad, maar weet wel nog dat ik ze érg lekker vond... 'k Ga ze maar weer eens eten, denk ik :)
|
der zijn toch alleeen maar groene en paarse??
die groene roeleren!! lekkkkkkerrrrrr |
Kei lekker ja! Ik ken alleen (van smaak) de groene
|
Lekker ja hoewel ik ze al een hele tijd niet meer heb gegeten. :o In onze kantine kun je helemaal niks kopen dus wees blij met wat er is. :p
|
vette topic, ik lus ze trouwens niet
|
Citaat:
|
Ik ken alleen die met het groene papiertje (müesli). Vind 'm wel lekker.
|
Je hebt ze dacht ik ook in et oranje...Ze hebben ze ook bij ons in de automaar in de schoolkantine! Bij de Xenos kan je er trouwens 10 voor 1 euro kopen...
|
Bij ons op school zitten standaard de groene en roze balisto's in de snoepautomaten. De roze vind ik niet lekker. De groene koop ik af en toe, wel lekker. (y)
|
Citaat:
|
Ik ken die dingen niet eens ...
|
Ik vond ze vroeger altijd heerlijk. Ik vroeg toen ik klein was altijd aan mijn moeder(die in een kantine werkte) of ze die voor mij mee kon nemen(de groene dus). Helaas hadden ze die daar niet meer na ee tijdje. Jaar of 2 terug kregen we ze zelf hier op school(of eerder, ik ben nooit zo´n automaat eter geweest)
Keek wel ff vreemd toen ik zag dat het MUESLI was. Maar wel lekker :D |
Die met het groene papiertje! Lekker!!
|
ja die zijn lekker, bij ons op school zitten ze in het marsautomaat.
|
Dat is absoluut niet mijn smaak, dus nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |