![]() |
hoe diep
Iets wat ik mij nou al heel lang afvraag is: hoe diep zijn vrouwen nou eigenlijk, houd het al bij 10 centimeter op of past er makkelijk 20 in :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
|
dat verschilt per vrouw maar wat ik heb gemerkt bij mijn vriendin is dat 18cm toch echt het maximum is en veder moet ik dan ook echt niet gaan anders voel ik het, ja je leest het goed dan VOEL ik het maar uhh wrom wil je dat eigenlijk weten ? is die van jouw zo lang dan? :p
|
een meter of 4, soms 5
|
Gemiddeld 15 cm max
|
Citaat:
|
Citaat:
Stiekem een beetje reclame aan het maken? ;) |
De vagina is slechts 9 centimeter lang, maar bijzonder rekbaar. Er zal dus wel het dubbele inpassen. Als de vagina echt 15 cm diep was, dan kon de gynaecoloog nooit de baarmoedermond betasten met z'n vingers...
|
Citaat:
|
Idd, ik kan m'n baarmoeder ook aanraken. Maar bij opwinding wordt ie dieper. 18 cm past er bij mij echter nooit in...
|
Ik heb laatste een schatting gedaan gebaseerd op de lengte van mijn middelvinger en een tampon, plus nog wat extra ruimte omdat de tampon niet helemaal tot bovenaan komt...
Ik kwam uit op een 17 cm, kan er natuurlijk naast zitten, want om er nou een lineaal in te stoppen... |
As deep as you can dig.
|
20 cm past er zeker niet makkelijk in... met heel veel moeite misschien wel:)
|
Citaat:
|
Bij mij kan hij wel diep gaan, als ik opgewonden ben dan...
Hoe diep weet ik niet precies, maar de pik van mijn huidige vriendje (stijf bijna 20 cm!) gaat er toch zo ver in dat ik er zelf wel eens van schrik! (op 2 hooguit 3 cm na verdwijnt hij er helemaal in) |
Uiteindelijkbij heel veel opwinding en eigenlijk alleen als ik klaarkom kan hij er met de volle 17 centimeter in, maar meestal is het prettiger als de laatste 4 centimeter erbuiten blijven. Dat vingert ook makkelijker, anders heeft zijn hand niet genoeg bewegingsruimte.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ehmz tja.. nouw me vriend heeft niet echt een kleintje ofzo.. (geen opschepperij.. gewoon ff info) en ik vindt t heerlijk als ie m dr helemaal inramt! Maar niet te vaak achter elkaar.. anders gaat het lichtelijk pijn doen!
|
Citaat:
|
ongeveer 20 cm diep bij mijn vriendin schat ik....
|
2 meter 40.
jezus, boeie. get a life :p |
hoe komen jullie allemaal bij 20cm? ik had laatst zo`n filmpje waar een vent zijn kop in een vagina steekt....
|
Die hebbik ook! :o
|
bij vrouwen kan je de baarmoedermond voelen, maar dan is de baarmoedermond een soort uithangsel... poesiefox help me... hoe leg je dat uit??? uhm...
stel je een u voor. onderkant is dan baarmoedermond, en aan de zijkant is nog een stuk vagina. de baarmoedermond zit dus nie aan uiteinde van vagina... je kan er ook langs gaan. |
De baarmoeder mond is een soort van verhoogd schijfje ergens aan het eind van de vaginagang, het kan wat naar boven, onder, links of rechts zitten. Het is een zeer gevoelig ding bij de meeste vrouwen en bloedt ook vrij gemakkelijk.
(jaja je maakt wat me met uitstrijkjes maken :D) |
Misschien ligt het aan mij hè, maarrehm wat maakt het nou uit hoe diep je in de vagina zit? Zitten daar soms extra gevoelige zenuweinden die de vrouw extra opwinden?
Ik zou me er meer "zorgen" om maken mijn vriendin (die ik niet heb en ook niet hoef :rolleyes: ) een plezierige vrijpartij (jêch wat klinkt dat liefdeloos, sorry *schaam*) te laten beleven en dat je het zelf ook lekker vindt. Dát is toch veel belangrijker (het lekker vinden/het naar je zin hebben in bed/het genieten van elkaar/het laten genieten van elkaar) dan hoe ver je er met je penis in kunt? Of ben ik nu té kort door de bocht? :confused: |
Citaat:
dat wou ik even zeggen... |
zal volgende x een liniaal meenemen :D
|
Citaat:
maar serieus.. zou het niet echt weten |
Diep genoeg:P
|
hoezo lineaal; je kan toch met viltstift een streepje op je piemel zetten..
Mensen, denk nou eens praktisch |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
weer een nieuw stelletje op het forum \o/ kwaarschuw je alvast, het gaat mensen na een tijdje irriteren :p zie stefanlovertje/supers. |
Citaat:
En jah ik weet t we waren al eerder samen op t forum tot hij wegging maar goed, boeien... |
Citaat:
fabulous. by the way, lieve schat O________________o |
Citaat:
|
Citaat:
no shit sherlock :b 2 woorden btw |
Citaat:
ook handig dat je dat meetlint nooit voor een tweede keer wil gebruiken ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|