![]() |
Flashback
ik heb vorig jaar ergens eens een te hoge dosis wie en hash gehad in een space cake, ik ging halucineren enzo, maar nu hoorde ik dat je nog flashbacks kunt krijgen van die trip, is dat zo?? en zo ja hoelang daarna nog eigk? t lijkt of ik me nog steeds verrot dr door voel SOMS,vooraal in de zomervakantie (2 maanden na gebruik) nu steeds minder....
|
Ja dat heb ik nu ook, vanwege te hoge dosering met vaporizer, vooral mijn gevoelens zijn nog steeds versterkt, ik was vandaag echt heel ziek, terwijl ik gewoon verkouden ben.
|
jaaaaaaahmmaaaaan, kwas helemaal para dak enge ziektes had mannn, niet normaaaaal meer gewoon, kheb daarna geen stick meer aangeraakt echt!maar hoelang is t bij jou geleden?? tword bij mij na bijna n jaar wel minder!
|
figuren zoals jullie moeten ook helemaal geen drugs gebruiken :rolleyes:
|
Citaat:
|
Ach, flashbacks kunnen ook leuk zijn..
|
dat moet je weten voordat je eaan begint... :rolleyes: vind ik dan..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het is zo bij mij dat de dag(en) nadat ik heel veel binnen heb gekregen nog steeds af en toe ineens mijn stemming heel erg versterkt wordt. Zoals vandaag dat ik me beetje ziek voelde, en ineens heel erg ziek werd en een soort van high voelde, maar dan heel slecht erbij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uhm mark wat zij bedoelen is dat het illegaal is voor jouw om te kopen je bent nog veelst te jong daarvoor.
volgens de wet mag het niet |
Citaat:
|
Als je veel en/of vaak drugs gebruikt, moet je gewoon wel een sterke geest hebben. Dan kun je alles onder controle houden, want je weet dan van jezelf hoe ver je kunt gaan. Met zulke mensen moet je ook geen medelijden mee hebben, je eigen stomme fout had je maar minder moeten gebruiken, of nog beter, gebruik helemaal geen drugs dan had je nu nergens last van gehad.
|
Citaat:
|
Flashbacks van wiet/hasj ?
lijkt me eigenlijk wel sterk. Zelfs van paddo's heb ik geen flashbacks En ik d8 dat je dat eigenlijk alleen had met LSD |
Citaat:
|
Flashbacks zijn vergelijkbaar met traumatische ervaringen die weer naarboven komen of nostalgische herinneringen ofzo.
|
Citaat:
|
nostalgisch is nie negatief toch?
|
Citaat:
Als iets veel indruk op je heeft gemaakt denk je er vaker aan terug, en onthoud je meer details over de gebeurtenis. Alleen is het zo met zo'n flashback dat je de hele ervaring of een gedeelte ervan gewoon in een andere situatie opnieuw beleeft, dat is wel even wat anders, en dat maakt het ook zo interessant... |
Citaat:
|
Citaat:
nos·tal·´gie (de ~ (v.)) 1 heimwee, verlangen naar dat wat geweest is |
Citaat:
maar is een verlangen naar iets dat geweest is wel positief dan? |
Volgens mij overdrijf je enorm. Hoewel ik moet toegeven soms in nuchtere toestand wel een heel dom (lees: stoned) om niets lach.
|
Citaat:
|
me 2
|
Citaat:
|
Citaat:
|
echte flashbacks heb ik niet. Wel zie ik dingen anders na een ervaring met paddestoelen of xtc. De vloer bij mij thuis, waar ik van moest huilen tijdens een paddotrip komt sindsdien anders op me over.
Gesprekken met mensen, leuke gesprekken wekken een soort van euforisch xtc gevoel in me op, helemaal als ik erbij blow. Dit had ik lang niet zo sterk voordat ik xtc had gebruikt. Veel meer normale dingen om me heen zijn ''trippy'' geworden en doet me constant denken aan drugservaringen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |