![]() |
Frontpage
Ik heb een gekopieerde cd met Office Xp met Frontpage, een aangezien ik het af en toe gebruik om onze school site te updaten ( simpel maar effectief ) en nu nog een simpele verkoop site wil maken.
Ik krijg het niet meer op me computer :confused: Hij geeft niet echt een foutmelding, maar sluit alle mogelijkheden en wordt een soort 'alleen lezen' bestand. Vind dit erg irritant, misschien iemand een idee of anders een andere manier om Frontpage weer op me comp te krijgen, ergens te downloaden ofzo? |
Dat krijg je als je illegale cd's gebruikt :)
|
frontpage en office xp zijn nog altijd programma's van m$ en waarvoor ze dus geld willen zien
*voelt een slotje aankomen* |
Citaat:
En dan kun je beter voor Dreamweaver gaan, of zelf HTML leren: www.w3schools.org |
bij ons op school hebben ze legaal gekopieerde cd's, als ze gwoon een licensie kopen, hoeven ze de kostenvan de cd's zelf niet te betalen en kopieren ze zelf, als je veel cd's hebt kan je winst flink oplopen. Dus volgens mij is er geen reden voor een slotje
|
office 450,-
cd 10,- licensie 440,- (ofzo) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij heeft dit meer met die bug van Office te maken die graag wil dat je 'm opnieuw registreert dan dat ie niet legaal is. Draai je Widows2000?
|
Citaat:
Hij heeft het trouwens dus ook bij Word, Exel, Powerpoint etc |
|
Volgens mij heeft het niets met een bug te maken. Je moet iedere Office XP applicatie gewoon kunnen installeren op welke PC dan ook. Het enige probleem dat je tegenkomt is dat je prog na een x aantal keer gebruik zal stoppen omdat het niet is geregistreerd.
Als zoals jij zegt de foutmelding al tijdens de installatie komt heb je waarschijnlijk een kopie met een fout. Probeer de cd eens op een andere PC te installeren om te zien of daar ook deze foutmelding komt. Is dit niet het geval dan is waarschijnlijk je eigen Windows installatie corrupt. Er zijn trucs om een illegale versie werkend te krijgen maar deze kan en wil ik je hier niet geven. Eerst maar eens uitzoeken of het aan je eigen Software ligt. Succes ermee!!!!!!! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55. |