![]() |
Dark cloud 2 (PS2)
Mensen wie verheugt zich op dit spel...ik had deel 1 al vrij snel in mn bezit...Hoewel he een enigzins lineair spel is met af en toe zn saaie momenten, was het toch een gruwelijk spel. Het bouwen van dorpjes en upgraden van wapens maakten alle foutjes goed...
Maar nu lees ik dat Dark cloud 2 een prachtspel gaat worden, en ik kan niet wachten...wat jullie? |
ik heb hem al bijna een maand :D :D
lijkt een beetje erg veel op kingdom hearts vinnik |
is dat positief of negatief...ik heb kingdom hearts ook en er is naar mijn mening niks mis met dat spel.
|
Citaat:
hartsikke positief natuurlijk!! kingdims hearts is naar mijn mening toch echt wel een van de betere spellen op de ps2 |
Citaat:
|
mja maar de gameplay van kingdom hearts is vet gruwelijk..balletjes zijn ook bijzaak..je hoeft ze echt niet allemaal te pakken of zo..
wat vond je trouwens van dark cloud 1? |
Citaat:
de gameplay van KH is idd vet gruwelijk(realtime final fantasy :D :D ) wat gameplay voor DC2 betreft vind ik hem toch wel iets minder dan dat van KH. de gameplay van DC2 is wat langzamer en trager dan die van KH. |
maar is het dorpjes-bouw-systeem en het wapen-upgrade-systeem wel nog zo vet...die 2 opties maakte het eerste deel vind ik
|
Citaat:
bij dark cloud 1 ben ik nog niet zo ver, maar tot nu toe vind ik het wel een aardig spel :) weet alleen niet waar ik heen moet in die dungeon :D |
eh hoe kan dat.......het is toch wel een erg lineair spel..met die map en die stipjes erop...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19. |