![]() |
hoe overtuig ik mn moedeR?
ik wil dr grag een 2e hond bij..
ik heb al 2 aanbods gekregen ik heb nu een 3 jaar oude kooiker.. we hebben haar alleen pas 5 maanden maar het probleemm is, hoe overtuig ik mn moeder dat ik er een extra hond bij krijtg.. tijd is geen probleem |
Wat heb je al geprobeerd? Ook wel handig om te weten.
Misschien helpt '*** (ik weet niet hoe je hond heet), wil graag een maatje' al voldoende. |
alle argumenten
een poll gehouden op een hondensite hoe een 2e hond beviel (32 stemmen goed, 4 stemmen anders en 1 stem slecht maat dat kwam omdat haar honden steeds dood gingen ytoen dr een andere hond bijkwam) soms laat ik dr samen met een andere hond uit en ik zie hoe erg ze opleeft.. dat gun ik haar de hele tijd.. en over 2 jaar neem ik de honden mee dus ik moetr dr voor zorgen.. over 2 jaar doe ik het topch wel maar ik wil het liever eerder |
En waarom wil zij het niet?
|
moeilijker mee te nemen (ik ben nooit zo lang weg en zlefs dan neem ik de hond gewoon mee, of is zij er, ik ken genoeg mensen die een dagje op de hond willen passen)
een deel van haar is nogsteeds bang dat ik haar met de hond laat zitten wat niet zo is het kost meer tijd |
Citaat:
2. Kan me voorstellen dat ze daar wel mee zit. 3. Verzeker haar dat het jou meer tijd kost en niet haar. En anders, tja, toch nog wachten, het is haar huis en haar geld ed... Ik heb met honden ed geen ervaring, m'n moeder + zusje zijn allergisch...vissen heb ik op een gegeven moment gewoon gekocht, maar een hond is toch iets anders. ;) Katten heb ik genomen toen ik op mezelf woonde...werden er ook al snel twee...drie vindt m'n vriend teveel. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Praat er met haar over. Waarom zij het niet wil, waarom jij denkt dat het wel gaat. 'k denk dat je verder weinig kunt doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vanavond benn ik gebeld doro iemand die een kooiker overhafd alleen dat beest is zwanger dus die krijg ik pas over 3 maanden mee.. en dan voeg je daar nog een paar weken aan toen en dan is het allemaal goed. ze klonk enthousiast en net zo als voordat we deze hodn rkegen. dus msischien zit het er deze keer wel in |
laatmaar zitten.. ik heb mn moeder overtuigd.. het is gelukt.. ik krijg een 2e hobd.. het enige probleem is dat ik nu elke asvond mee moet helpen met de afwas.. mrja.. je moet dr iets voor over hebben
|
Hmm ik ehb al moeite om me moeder ervan te kunnen overtuigen dat ik uberhaupt een hondje krijg :(
|
Citaat:
|
Bedreig haar met de dood.
|
Citaat:
als je goed had gelezen qwas het me al gelukt en krijg ik al een 2e hond |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:25. |