![]() |
beste goedkope bier
Ik ga een groot feest houden, en heb geen zin om een fortuin aan bier te moeten besteden..Wat vinden jullie het beste goedkope bier zoals jaeger enzo...en welke moet ik absoluut niet kopen?
|
best bier is wel goed :)
bij de bas van der heijden geloof ik. |
"pit" bier is echt goed te drinken!
|
yep, Pitt is eigenlijk best goed bier!
|
Hmm :) Hollandia vind ik toch wel heel lekker :)
En uhm...daarnaast ook gewoon export v/d poiez. En euroshopperbier is ook wel lekker. En ik had laatst bier dat was ook heel lekker maar ben de naam alweer kwijt. (zwartachtig-blik) |
Citaat:
dat pitt gaat wel (ik ben geen kenner) |
Citaat:
|
derby pils
het goedkoopste van het goedkoopste en eigenlijk best wel lekker |
ach wat is goed bier?
ik vind die blikke fink brau bij de lidl echt wel te zuipen voor 37 cent per halve liter maar alsk meer geld heb koop ik liever gewoon bavaria goedkoopste "grote" merk |
Bij pitt bier is het eerste flesje vies, maar daarna gaat het wel :) en het is zeker goedkoop (y)
|
duur bier = bier
goedkoop bier = bier dus: duur bier = goedkoop bier dus: het maakt geen fuck uit, na 2 biertjes merken je gasten er sowieso al geen fuck meer van en kan je ze zelfs bronwater schenken :o |
euroshoppper halve liveter 45 cent was altijd wel chill
|
Ik vind dat je als gastheer bij een feest toch voor fatsoenlijk bier moet zorgen.
Je doet je gasten echt geen plezier met smerig bier. Zelf ben ik best gehecht aan slechts enkele merken bier, anderen vind ik gewoon niet lekker. Ik weet niet hoeveel mensen je verwacht, maar een paar kratten bier zijn toch niet zo heel duur? En wat je overhoudt, drink je toch in de periode erna wel op? Verder heb ik werkelijk geen idee welk goedkoop bier lekker is, bij de aldi zie ik wel altijd mensen met heeeel veeeel van die goud/bruinachtige halve liter blikken, en ook van die bruine kratten. Kheb er nooit naar gekeken, maar t zal vast niet veel kosten. |
ik zal vast antwoord geven voor N00dles/Peperkorrel: Pitt :)
|
Brouwmeester!
|
Ara-bier
|
Euroshopper idd (y)
|
Best-bier, van de Jan Bruijns/Dirck III/Bas vd Heijden/Digros/Dirk vd Broek/Dino... ligt er maar net aan waar je woont. 5 euro nogwat voor een krat (v. 24) geloof ik. Of het te drinken is? Weet ik niet, maar zal wel niet zo slecht zijn, want het verkoopt goed.
|
Citaat:
Offtopic: Klik pliesss effe hier meelman http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=445411 .... het was net zo'n leuke discussie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
schultenbrau....
|
Export bier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Nee man, geen Export. Holger, dat is wel okay. Maar volgens mij hebben ze allemaal veschillende namen voor hetzelfde bier en Holger is 1 zo'n naam. Het komt namelijk allemaal van de Wertha Brouwerij. Volgens mij is Jager ook gewoon Holger. Nouja, het maakt niet uit, het is gewoon goedkoop.
Ik had het met Export wel gehad nadat we na een feest een hele klikobak vol met lege blikken hadden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg het lekker nog een keer: PITT..! :p |
Ik zag laatst bitburger bij de LID'L das goed bier en bij de lidl kost het weinig
|
Karlsquell, in die groene kratten bij de Aldi, is best goed te drinken voor weinig geld. T moet wel goed koud zijn, anders smaakt t niet...
|
Citaat:
|
Citaat:
dan kun je beter brouwmeester halen bij de aldi, dat is nog goedkopenr ook, dat zijn dus die bruine kratten waar iemand het over had krat (zonder statiegeld) kost 4,70 (kan r een paar cent naastzitten) en ik vind het zelf net zo goed als bavaria te drinken tis geen overheerlijk bier, maar goed weg te drinken zuipbier (bavarianiveau dus) nie voor nix dat het iedere zaterdag binnen een paar uur weer op is :D |
Citaat:
|
Geef dan geen feest.
Serieus. |
Citaat:
|
JA...JA.... PITT!!!!!
pitt? |
Citaat:
|
geen idee, doe alleen aan redelijk fatsoenlijk bier
|
Citaat:
|
Nah 't ken best als je ervoor zorgt dat de eerste 5,6 biertjes normaal bier zijn.
Uh eurosnotter vind ik helemaal niks.. jaeger dat gaat nog wel geloof ik |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42. |