![]() |
holebi/homoseksualiteit
hoi!
volgens mijn godsdienstleerkracht is er een GROOT verschil tussen holebis en homoseksuelen... nou euhm, hij heeft nog niet gezegd wat het verschil is, maar ik heb er eens over zitten nadenken en eigenlijk vind ik maar één verschil en dat is niet eens zo'n groot verschil vind ik... holebis: homo's, lebiennes en biseksuelen homoseksuelen: homo's en lebiennes nou ja, da's wat ik vind... misschien denk ik verkeerd waardoor ik geen verdere verschillen zie, maar misschien jullie wel??? |
what's in a name! Ik zie het verschil ook niet
|
ik zie het verschil ook niet hoor, volgens mij komt het allemaal op het zelfde neer. Maar vraag het aan hem...ik ben wel nieuwsgierig
|
Het enige verschil is dat biseksuelen ook onder holebi (wat een KUTTERM zeg, trouwens!) vallen en niet onder homoseksuelen. Boeit dus niks.
|
Holebi?...... Waar heeft hij dat woord vandaan?.... Volgens mij bestaat dat niet eens. En al bestaat het wel: dan is het, volgens mij, eerder een pluizig beest dat door het gras huppelt.
|
Citaat:
|
poeh... dus als je homofiel bent
zit je dus in 2 hokjes!!! tegelijk nog wel poeh... en ze hebben het al zo moeilijk :p |
Citaat:
|
Een holebi is helemaal niks, holebi is gewoon een afkorting voor alles wat niet 'gewoon' hetero is: homo's, lesbiennes en biseksuelen.
Er zit dus geen verschil tussen. Wrijf hem maar eens even onder zijn neus dat dit een taalkundige kwestie is, en geen seksuologische. |
Lijkt me idd al duidelijk nu.... hij zeikt :P
|
Citaat:
|
:confused:
pffhhh wat een gedoe zeg.. Vraag die leraar maar eerst eens om uitleg, maar wat maakt het nou eigenlijk uit...? |
Weer een reden om het vak godsdienst af te schaffen.. ;)
|
Citaat:
Enne ontopic, ik vind het niks uit maken, vind het eerder vreemd dat er 2 benamingen voor zijn. of zoiets |
Citaat:
|
Kortom: allemaal bullshit.
Ik dacht dat we in onze samenleving juist bezig waren niet iedereen in hokjes te stoppen maar iedereen als je gelijke te behandelen. Dus al die benamingen: het slaat werkelijk nergens op |
Citaat:
*ieuw* :P |
Citaat:
|
En toch vind ik het bullshit :p
|
om eerlijk te zijn interesseert me het niet zoveel.
|
Citaat:
|
Citaat:
on topic: wanneer mijn godsdienstleerkracht het heeft gezegd laat ik het jullie weten.... ik ga trouwens ook akkoord met het feit dat het gewoon namen zijn en gewoon een taalkwestie is... maar goed, blijkbaar denkt hij daar anders over... |
Citaat:
|
Citaat:
die egoïsten vreten gewoon van TWEE walletjes! |
Citaat:
Kunnen we die niet allemaal op laten sluiten ofsow? Ze geven de homo's en lesbo's een slechte naam ensow.. Of mag je daar weer niet om vragen? Bisexuelen komen toch niet naar Meetings ensow mag ik hopen? Zou die leraar bedoelen dat holebi's misschien te "genezen" zijn van hun kwaal en dat homosexuelen al opgegeven zijn. Holebi is vrij ruim en zou misschien kunnen slaan op mensen die twijfelen ofsow.. Ik verzin dit ook maar ter plekke hoor.. kan ff neits anders bedenken. SounD... is erg benieuw naar de "godsdienstige uitleg"... |
Jongens...hebben jullie nou niet door dat we sarcastisch zijn? Natuurlijk heb ik niet echt een hekel aan potten, en Bart ook niet, het is alleen dat er sprake is van een bepaald soort rivaliteit tijdens uitgaan tussen homo's en potten. Frictie. Wij vinden potten apart, en potten vinden ons nichten maar een raar slag volk :) Maar goed, moeilijk te begrijpen als je dat nooit zelf meemaakt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14. |