![]() |
Welke absurde situatie..
zou je over willen doen?
Je mag ook een absurde situatie verzinnen die niet geweest is maar die je wel leuk lijkt. Ja dat mag, leuk he |
Hoe kun je iets over doen dat nog niet is gebeurd? :confused::p
|
Citaat:
Bv. bij jou: als Wouter Bos je plaats overneemt. Tis een dubbele topic, 2 lagerig! Ofzoiets Bedenk gewoon iets leuks absurds, gebruik uwe fantasie, daar vraag ik al de hele tijd naar! (y) :D |
cool als ik dingen over mogt doen zou ik mn ex in zn bek gekotst hebben toen tie me verkering vroeg!! :D
|
Ik zou weer met Mortischa dansen op het podium van paradiso, maar er dan ook afspringen ;)
|
Ehm nou..
Ik zou willen dat toen een vriend mij opbelde en die zei: ‘ik kom zometeen langs met de auto’, en hij kwam langs met de auto en ik stapte in en hij nam me mee, helemaal naar Duitsland, en we kwamen in Duitsland aan, in München, bij een enorme hal, en ik ging die hal binnen, en in die hal daar was schlagermuziek, meisjes in prachtige kostuums, die dansten, en bloemen overal, en lange tafels en toen werd er een peul bier voor me neergezet, dat ik toen geen foto's van m’n moeder in dat bier gegooid had. Zoiets? :confused: |
Tentamen van vorige week, omdat ik het dan waarschijnlijk wel gehaald zou hebben. :)
|
Citaat:
|
mag ik niet gewoon mijn hele leven overdoen dan?
|
Citaat:
Kom je ook bij de mijn-hele-leven-is-een-absurde-situatie-club? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
count me in
|
ik zou ook haast zeggen me hele leven...
want er zijn idd dingen waarvan ik denk :s maar goed, ff aan Milk vragen of 't dan wel mag :p |
Citaat:
was vette avond :cool: |
Ik zou dan iets overdoen wat ik ooit gedaan heb en waar ik heel veel spijt van heb.
Maar ik ga niet in details treden:p |
Citaat:
|
Het lijkt mij wel leuk om mezelf samen met vriend(in) compleet te laten bodypainten en dan op de straat gaan wandelen in het winkelcentrum ofzo...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ga niet in details treden :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
een geit dus
|
NEE!
een yak |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm.. overdoen: Nee.
Maar ik zou wel graag tegen dat schaap willen zeggen dat het me spijt. En dat ik uitgleed. :( |
Dingen die ik wel (of niet) gedaan heb,
en dat juist niet (of wel) zou willen doen.. Geen zin om een voorbeeld te bedenken. ;) |
Overdoen is stom. Niets.
|
Beste kerel,
laatst had ik nog zo een absurde situatie. Had ik mijn Rolls geparkeerd en ging een zogenaamd parkeerbewijs halen. De meter accepteerde echter geen briefgeld . De volgende keer koop ik die meter gewoon op, ik bedoel, geld zat! Toedels. |
Citaat:
Waar woon jij, Roderikje? Bussum? Wees niet bang, you'll never know what hit you. |
Beste kerel,
bussum? Kom op zeg, voor mijn klasse is dat een achterstandswijk. Ik woon net over de grens met Belgie. Van mij mag je best eens langs komen op de thee. Toedels. |
Citaat:
"Ons"' soort mensen, en an de andere kant van het prikkeldraad het plebs. En ik hoor liever bij het plebs dan dat ik tot jouw soort ga behoren. Dankje feestelijk. |
Citaat:
Je bent al redelijk ingeburgerd in mijn klasse ziet mijn persoon. Toedels. |
Citaat:
|
Beste studente,
ik doe niet aan relaties, zeker niet lange afstand (aangezien je in Leiden woont). Ik kan wel een keer langshoppen in de Rolls, komende donderdag? Toedels. |
Citaat:
Donderdag zei je? Maar dan is het afpilsen op de soos. Och, dat kan ik best een keertje overslaan, haal ik wel een vat in huis. Zien hoe ver je komt. En meteen hoe ver je daarna nog komt... Ben je een beetje goed? |
Ik zou graag de dag dat ik mijn ex ontmoette overdoen. Dan had ik hem namelijk héél hard uitgelachen.
|
Een aantal dingen van ongeveer een jaar geleden,
omdat ik er ontzettend veel spijt van heb en nu eigenlijk ook last van heb... :o |
Citaat:
|
Citaat:
Lang geleden.. lijkt wel of het een ander leven was :eek: Citaat:
Als je het niet erg vind, ik sta niet echt te trappelen. Nee. Echt niet. :eek: |
|
Citaat:
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :rolleyes: :p :D :o :mad: (y) (n) :confused: :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47. |