![]() |
stilte
Stilte
Woorden die niet willen komen, Zinnen die ik niet durf te zeggen. Verhalen die ik alleen maar kan dromen Het valt niet uit te leggen Als jij voor me staat, Is stilte alles wat er is En als jij weer weggaat Is stilte alles wat ik mis |
hmm sowieso vind ik de rijm niet geweldig, komt zo standaard over... maar nu moet ik zeggen dat ik rijm meestal niet mooi vind :)
en sommige zinnen zou ik anders formuleren: zinnen die ik niet zeggen durf (klopt grammaticaal niet echt, maar vind ik wel mooier klinken) verhalen die ik slechts kan dromen (vind ik mooier in het ritme passen) en de laatste zin vind ik gewoon een beetje vaag. in die tweede strofe zeg je nogal weinig (vind ik) das een beetje jammer.... ik moet trouwens zeggen dat ik de eerste strofe qua inhoud wel heel goed vind, alleen de manier waarop je het geforumuleerd hebt spreekt me niet zo aan... |
mmm...eerste strofe is goed, tweede een stuk minder. Naar mijn idee zijn het twee stukken die totaal los van elkaar staan, het ritme van de twee strofes loopt ook niet lekker in elkaar over.
|
ik vind de inhoud gewoon goed maar je ritme is niet al te best....
|
HESTER ik vind m fantistisch want ik weet wat je er mee bedoelt:D ;)
you go girl |
ik vind het een heel mooi gedicht, de tweede strofe vind ik juist het beste, ((zie berichtje wondersbestaan ))
de 2 strofes hebben inderdaad niet veel met elkaar te maken, er zou een strofe tussen 1 en 2 in kunnen die dat uitlegt. Maar evrder vind ik het heel mooi. |
Citaat:
En aan de auteur zou ik willen vragen wat ik hiermee moet. |
Citaat:
|
Ik vinnem helemaal geweldig! Je legt precies uit wat ik ook heb bij een bepaald persoon, oke de strofen hebben beiden een ander ritme dat wat verwarrend zou kunnen zijn maar dat boeit niet zo
Ga zo door ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57. |