![]() |
Wat zou jij organiseren als je ouders vanaf donderdag tot zondag op vakantie zijn?!
Mijn ouders gaan morgen op vakantie en ze komen zondag avond terug wat kan je allemaal doen in die paar dagen met zoveel mogelijk mensen in huis?
suggesties iemand? |
Judelientje weet vast wel wat je moet doen.
|
een rustig weekend
|
bier zuipen en kut roepen
|
Zakdoekje leggen
|
Judelientje dus.
|
Citaat:
|
nerd
|
Met zoveel mogelijk mensen in huis?? Is dat nodig om het leuk te hebben? Te veel films gekeken denk ik.. Tja, dan moet je dus een groot feest houden. :rolleyes:
Ik zou een avondje met vriendinnen organiseren: samen koken en lekker ouderwets een film kijken op de bank. (donderdag) Een ander leuk persoon uitnodigen te komen eten. (vrijdag) Uitgaan + vriendin(nen) uitnodigen om hier te eten en wat te tutten van te voren (zaterdag) Overdag: - iets leuks ondernemen of gewoon simpel winkelen, terrassen e.d. (donderdag) - een (beauty)dag relaxen lekker voor jezelf(vrijdag) - hockeyen (zaterdag) Zondag uitslapen en weer lekker niets doen of gaan logeren op zaterdag. (of werken) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een feest in en om het binnenzwembad. :cool:
|
Nou dan doe ik vast gewoon de dingen die ik op woensdag voor die vier dagen gepland heb hoor... :o
|
Citaat:
jaja, die Judelientje, die weet wel raad ;) :rolleyes: |
een LAN-party :o
|
Elke avond kei hard feesten en dan overdag straatracers met de brommers :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
|
orgie!
|
Judelientje uitnodigen
|
Een vriezer vol eten, hoef je zelf niet te koken
|
Ik ben volgende week donderdag t/m zondag alleen thuis,
en kom op zeg... als ik daar met allemaal leuke mensen zit hoef ik echt niet aan mensen hier op t forum te vragen wat we dan in godsnaam moeten gaan doen... :rolleyes: (wij gaan dus een mooi feessie bouwen, alle leuke mensen zijn uitgenodigd :) ) |
Hmmm een private party met een andere genodigde :D
|
Judelientje uitnodigen en dan alsnog een orgie houden.
|
Citaat:
|
lijkt me duidelijk:
PARTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY Suggesties hiervoor zijn: -zuipen -tropical party (met cocktails, bikini's, hawai shirts en opblaaszwembadje) -vrijgezellenfeest -orgie :rolleyes: -fout feest en anders... gewoon dansen kan ook :D:D het idee is duidelijk :D:D en anders als je geen party wil: nodig je vriend/vriendin uit en maak er een geweldig weekend van zonder ouders die je storen :D:D :P |
Niks, mijn ouders zijn er nooit. ;)
Spijkerpoepen. (y) |
Citaat:
|
Zorgen dat ik mee kan :eek:
Mijn ouders + vakantie dat gebeurt niet zovaak :D Dus gewoon van elke vakantie zoveel mogelijk genieten! En als ik dan niet mee mag (tss) dan lekker niets... Denk ik |
coolll mijn ouders gaan maandag tot vrijdag!!! :D :D dat word lekker feesten.......
|
noem je 3 dagen op vakantie?
Mijn ouders gaan altijd minimaal 2 weken, dat is pas vakantie! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |