![]() |
Het is uit, maar hij snapt het niet
Ik ben erg in de war. Ik heb al zo'n 3 jaar met mijn nu ex vriend gehad. Hij heeft het op een gegeven moment uitgemaakt, omdat hij niet meer zeker wist of hij nog wel door wilde gaan met de relatie. Ik vond het heel erg, maar heb het geaccepteerd.
Het is nu een paar maanden geleden en hij belt me nog heel vaak en komt nog wel vaak langs. Hij zegt dat hij heel graag weer met mij verder wil gaan, maar ik heb hem gezegd dat ik dat niet kan. In ieder geval voorlopig nog niet. Ik ben namelijk bang dat het dan uiteindelijk weer fout gaat en ik weer opnieuw gekwetst wordt, doordat hij het weer niet weet. Ik weet nu niet goed wat ik moet doen, ik hou namelijk nog steeds heel veel van hem en hij is mijn grote liefde geweest. Maar ik ben bang dat als ik weer verder met hem ga, ik misschien wel weer gekwetst wordt. Heeft iemand advies voor me waar ik iets aan heb? |
Citaat:
|
Ik zou iig geval duidelijk maken dat je er nog goed over wil nadenken. Niet overhaasten en langzaam weer opbouwen. Misschien dat je dan over een tijdje wel een goed gevoel erover heb en dat jullie dan weer een relatie met elkaar beginnen
Suc6 iig! |
Citaat:
|
Gewoon goed over nadenken...en laat je niet opdringen door die vriend van jou, anders loopt het gegarandeerd fout.
Geef jezelf gewoon wat tijd en durf voor jezelf op te komen indien je toch overwogen hebt om er niet meer voor te gaan |
Ik zou het even rustig aan doen als ik jou was voordat het weer mis gaat. Als je er niet helemaal zeker van bent moet je er goed over nadenken. Maar bouw het weer rustig op met hem; uiteindelijk zal je er dan wel weer achter komen wat je nou echt wilt!
|
Advies: als het enige wat de herleving van de relatie tegenhoudt, jouw angst dat het weer misgaat is, moet je eens bij jezelf te rade gaan of je die angst niet kunt wegnemen omdat hij misschien ongegrond is.
Trouwens, elke relatie loopt vroeg of laat stuk, dus als je daar bang voor bent zou je nooit meer iets kunnen beginnen met een jongen. |
nou, ik denk dat je hem dan meer beter kunt vertellen dat je er best wel mee zit. dus dat je er gewoon met hem over praat dat je bang bent met hem een relatie aan te gaan. misschien dat hij je dan zekerheid kan geven ofzo. :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06. |