![]() |
What if...
Als door een of andere reden jij alles uitj e huis moet halen op één ding na, om te overleven
Wat zou je dan laten staan en waarom |
mijn vuilnis/prullenbak?
omdat dat nutteloos is en ik niet van gele prullenbakken hou... |
Waarschijnlijk iets wat ik gratis heb gehad, niet gebruik, en toch verzekert is...
eeuhm... de wasmachine :p |
dus ik blijf in huis met één iets? en ik moet daarmee overleven? of snap ik het niet? :confused:
dan zou ik eten willen (en drinken is ook eten :) ) duss |
Het lege pak melk op het aanrecht.
|
een of ander lelijk beeldje wa hier op de kast staat..
geen idee wat we daar nou mee moete :confused: |
is het niet beter om te vragen wat je meeneemt? Stel ik neem mn platen mee, moet ik dan allemaal op gaan noemen wat ik achterlaat?! :p
|
me broertje
|
volgens mij is de vraag, wat zou jij laten staan, als jij in huis moest blijven, en alles op 1 ding na eruit zou moeten.
Ik ga me er nog even over beraden :p |
De vraag is niet helemaal duidelijk geloof ik.
Bedoel je dat je 1 ding mag houden en dáármee moet overleven? of 1 ding achterlaten en met de rest overleven? Ik denk de eerste, laat dan gewoon maar de kraan zitten, heb ik iig nog iets te drinken. |
Geen idee. De hond denk ik. :)
|
Ligt eraan wat er op dat moment in huis is lijkt me.
|
m'n tietmok :|
|
Citaat:
Dus ik moet in m'n huis blijven met 1 ding? Hangt ervan af hoelang.. Een dag of 2 met alleen eten en drinken overleef ik wel, als het langer is, kies ik de koffer met spullen voor een maand oid. Toiletspullen, kleren, schoenen etc zijn ook wel fijn. :o |
een volle koelkast
|
edit verkeerd gelezen :o
een koelkast natuurlijk als t zou bestaan een replicator ;):p |
Mijn zusje ;)
|
mijn kast. Die kan ik niet dragen in me uppie!
|
Oeps ik had de vraag verkeerd gelezen ik d8: alles uit je huis halen en zeld ook weggaan en 1 ding achterlaten :D
Nee maar als ik dus 1 ding niet uit mijn huis zou doen en zelf in mijn huis moest blijven was het.... uiteraard.... de computer. (y) |
Citaat:
Maar eh, ik zou 1 of ander happy-maelknuffeltje van de McDonalds laten staan :) |
Wat 'n belachelijke vraag; er staan zát nutteloze dingen in m'n huis die ik allemáál zou laten afbranden. Scheelt me weer 'n grote lente-schoonmaak.
|
Oh, wacht. Ik vatte de vraag verkeerd op.
Nou, ik zou kiezen tussen m'n complete thuisbioscoop of een goedgevulde koelkast. De rationele kant in me zegt dat ik de koelkast moet nemen ;) |
Citaat:
|
prullen die ik altijd al weg wilde hebben maar nooit durfde weg te gooien
|
Citaat:
zij zijn groot en ik is klein... :( :rolleyes: ;) |
Citaat:
|
Citaat:
euh, ok. Zou niet weten waar dat verstopt zit, maar goed. :rolleyes: |
uh....al mijn pokke cd-roms die ut niet doen!
|
Computertjeee met al m'n muziek en via 't internet kan je eten+drinken+kleren+andere dingen die je nodig hebt bestellen http://www.kurts-smilies.de/grinser2.gif
|
ik zou mn bed laten staan. of eten/drinken.
|
men 2persoonsbed. dat harde beton zit zow slecht
|
Mijn penis, die is te groot om te verplaatsen.
Of mag dat niet....?? |
Citaat:
|
Citaat:
zo'n mager menneke met een enorm loeihard apparaat wat overal tegen deurposten en meubilair aanstoot, en waar hij voortdurend zelf over struikelt. Zo'n ding wat een meter uitsteekt, zodat hij niks kan oppakken zonder terug te stuiteren bij het bukken. Maar hij kan wel heel goed aanbellen met zijn handen vol boodschappen. En dan doet er zo'n keurig dametje open, of errer nog, een klein meisje met een lolly op pikhoogte die hem recht in zijn rooie oog kijkt...en dan flats! Ik hoor de geluidseffecten al, het is een storyboard in de beste Tom en Jerry traditie. *schater schater* |
Citaat:
|
Mijn computer, om vanuit daar eten, drinken en eindelijk die nieuwe meubels die ik al wou te bestellen :)
|
Citaat:
|
Simpel - (zoals door meer hier opgenoemd) m'n computer inclusief internetverbinding natuurlijk.
Dan kan ik zo weer m'n hele muziekcollectie weer downloaden - enige wat ik nodig heb. En alles bestellen wat je maar wilt. En m'n basgitaar die hou ik om m'n nek, zodat het een deel van mij is en dus niet weg hoeft ;) |
Citaat:
Het is maar een tekenfilmpje hoor. |
Mijn konijntje mag blijven! :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27. |