![]() |
ha! hoeveel nicks heb je?
en gaarne een lijst van alle nicks :cool:
dit past precies in het rijtje van de hedendaagse topicsen op dk |
Ehmmmmmm
geband ook meetellen? zo'n 12-15 |
Citaat:
;) |
3 waarvan ik er nog maar 1 gebruik.
|
18
|
Citaat:
welke dahan...:( |
uhm uhm :o
dreams cybernetic dreams cybernetic joosie ceedee joosie50 cybernetic joosíe cybernetic joosie-lastig boe :p rest is anoniem / vergetn :o |
Yeah_Right
ClydeFrog ClydeFroggie (;)) 3 in totaal :) |
Shock85 en Shockie
Shockie heb ik maar 1 middagje gebruikt omdat deze geblokkeerd was, k hou 'm gewoon voor noodgevallen ofzo :) |
1 het dappere meisje
wachtwoorden vergeet ik altijd ;) |
Ik heb er echt véél. Zopje, femme, nevaehs dreamer, femmfatale, femme«»fatale, moon-grrl, roeieend, zopjevanzipje, radiohead's creep, oiseau rebelle etc. etc. etc.
|
nog 2.. alleen die zijn beide leeggemaaktr doro tofke_h
|
36
|
Citaat:
|
Citaat:
|
3
|
|
Geen. :cool:
|
Citaat:
|
kweenie welke het nog doen :o
|
Ik heette eerst Muiz, volgens mij, maar toen zag ik nog een Muizzz rondhuppelen en een Muis, dus tja, toen heb ik Andijvie verzonnen. (Ik heet Andrea, toen ik het bedacht stond An al vast, toen zag ik op tv mensen duiken... Dive... Toen was het dus Andive... en tja, Andijvie zit daar vlakbij he :) )
'k Heb trouwens ook nog een hele anonieme nick, daar post ik alleen onder wanneer ik me echt doodschaam voor iets... Hier lopen nml ook wat bekenden rond. |
twee, maar die ene heb ik een maandje gebruikt omdat ik graag wilde weten wat mijn werkelijke gemiddelde aantal post was :o (het gemiddelde op deze acount klopt niet omdat ik lang ben wegeweest)
|
euh 2 :o LiL-IndoW was me oude (diek nie meer kan gebruike:o) en xSTaRx gebruik ik nu
|
alweer?
|
Citaat:
|
Ik heb alleen deze. In het verleden heb ik wel 'ns spamnicks gehad (LiEvVv KlEiN MeIsJuhHHh86 ofzo, en P.Fortuyn samen met Gothic) maar ik heb geen 'serieuze' tweede nicks.
|
Heb er maar 1
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2 maar gebruik er maar 1
|
Geen idee :o
|
Citaat:
|
alleen deze:)
|
:cool:
kanariehenk, vakjeskiller, pp, qq, Gijsbrecht, vstokell, SeXyTaRzAn, A* & cmncb, Kleine B* en verder weet ik even niet :( |
2 en ik gebruik er maar 1 van.. Deze dus :)
|
1 hele
|
Deze en betamuis. (samen met vleermuissie)
|
Overal heet in INViCTuS ( op het internet e.d als nickname dan he )
|
Citaat:
|
Ik heb dr ook maar eentje
|
Ik ben altijd poesiefox en volgens mij hebben jullie daar je handen wel aan vol.
|
nhamo en 655321
tadaa |
Citaat:
|
Citaat:
Die foto is verwijderd! |
3:
WolterB ThaBlackEye .... en nog eentje :p |
Ehm... 2 officiële, waarvan 1 geheim. :p En Anneee natuurlijk. En eentje uit een heel ver verleden, waarmee ik nooit foute dingen heb gedaan, maar het leuk vond om arrogant over te komen. :rolleyes:
Volgens mij *** I'm the star ***, waar ik maar liefst 3 posts (ofzo) mee had. :D |
Ehm ik heb er 3
ook nog UnUsual en eentje die ik niet ga vertellen. |
Citaat:
|
2... :o
De rest is nog in de maak. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58. |