![]() |
Mijn & Jouwn 'lifestyle'
Beschrijf hier de lifestyle waartoe je vindt dat je behoord
|
'jouwn'?
en het is 'vind' en 'behoort'. Mijn lifestyle is die van de luie mensen. |
Ze zeggen kakker... of student...
Maar mijn kledingstijl is netjes. Veelal merkkleding (ongeveer 99%, Ralph e.d.), bootschoenen, blouse + polo. Tja, ik vind meer als mezelf... :D Oh, ja: http://onzin.swoos.com/uploads/bart.gif |
Ik begin natuurlijk als topicstarter (natuurlijk??? why, laa ook maar):
Ik ben een skater volgens velen omdat ik skateboard. Niet mee eens, want ik loop er niet helemaal bij als een standaard skater. Ik heb wel veeel capuchon-truien en te lange broeken, maar loop ook wel eens fijn in een overhemd rond (ben ik nu kakker?). Me kapsel veranderd om de dag, daar hou ik van. Wat een gelul is dit. maar ja, trek je eigen conclusie maar, ofzo :D |
Citaat:
Ik ben ook student! Nou ja.. HBO da's nie echt student he.. ik draag iig geen bootschoenen. Wel boots. Maar dan zonder 'oenen'. :P |
Hey, ik was niet de eerste, wat grappig :D :D :D
|
Hey, en ik heb OOK merkkleding:
Lakai, Zeptonn.nl, Element Skateboards etc :D |
Het schijnt dat ik ben:
"altoooooww" "hippie" "skaterrrrrrrr" (ik skate niet, ben aan het leren) ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
hoogstens een beetje verlegen :o Maar volgende keer niet meer - ha! |
ik wou dat ik een pad was
|
Citaat:
mits je een fietspad was dan zou ik je befietsen ---- ik vind mezelf house en dat ben ik ook |
ik ben een narcistische,boosaardige powerwrekkel
|
Citaat:
alleen bedoelde ik het beestje 'de pad', maar die mag je ook belopen hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
oja, stijn... je topic zuigt. maar dat had je vast al in de gaten |
Citaat:
|
Citaat:
housebroeken! dat was ik al bijna weer vergeten dat die dingen bestonden. maar wat het nou precies inhoud verder. |
Citaat:
Hast du etwas Bilder? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm geen plaatjes gevonden op meneer Google maar wel een beschrijving
Citaat:
|
Ach... Ich bin ein Vollblutidiot... Naturlich weiB ich wo du Househosen bekommen kannst...
Maar ik ken alleen een winkeltje in Rotterdam. Precies naast de Black Widow... Ja, ik ken er nog een in Alkmaar, maar daar zal jij veel aan hebben |
Citaat:
|
:D
House broeken die droeg ik vroeger ook dagelijks. |
Ik schijn een nar te zijn...
|
kottik :confused:
en gek, is dat een lifestyle? nee sommige mensen zijn niet lief... maar ik ben vooral lui. |
Mijn stijl is student. Klinkt misschien een beetje cliché, maar om het duidelijk te onderscheiden van 'kakkers'. Ik haat het als ik kakker genoemd word.
Ik draag dus kleren die lekker zitten, wel netjes aangezien we het wel hebben over een terrein waar representativiteit belangrijk is (universiteit, faculteit rechtsgeleerdheid) maar ik hoef niet per se met twee kraagjes te lopen (zie je het voor je met dit weer? :eek: ) of op bootschoenen omdat mensen anders niet zien dat ik kakker ben. Schijt. Ach, boeiend ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
oh, ontopic:
gehanekamd-gepierced-bier&andere alcoholische substanties drinkend-drugsgebruikend-tuig van de richel. (of kort gezegd: punk.) |
Citaat:
die winkel heeft wel psychedlische en wazige kleding idd, maar niet de housebroeken die bedoeld worden iig, afaik. |
Citaat:
volgens mij zat er naast de black widow een nieuw house-winkeltje ben er nooit binnengeweest, want ik was nog übergoff toen ik daar voor t laatst was |
Citaat:
|
Citaat:
das meer moderner, maar er zitten wel leuke dingen tussen... |
tis ook nooit goed
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn stijl is [vul hier Nare Man's post in] afgewisseld met periodes van onbezonnen en ongedwongen altoheid. Zo, ben ik even true! |
Citaat:
|
Volgens zeggen ben ik een verwarde kruising tussen Hiphopperr en trendsletje. :(
Ik ben gewoon ,gewoon ik.. (y) |
Citaat:
Het is nog altijd "je vindt" hoor, niet "je vind". Als je iemand verbetert, doe het dan goed :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
skate/hardcore/emo/sportief/net/casual
daar ergens |
De gay lifestyle natuurlijk! Nou als ik dan toch serieus moet zijn. Ben ik een tresjkid :D
En dat winkeltje op de nieuwe binnenweg verkoopt troep. Beter ga je naar de punch! :D |
Citaat:
|
trjes is vet ja
|
Citaat:
Slacker power :p edit - het was al verbeterd :o |
Ik ben een hippe kakker
Like duh :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01. |