![]() |
welke tien forummers zou jij met elkaar op een onbewoond eiland dumpen...
Camera's erbij en bekijken wat er gebeurd...wie zou jij er heen gooien en waarom?
Ow en je mag zelf dus NIET mee deze keer... oude doos met een twist ;) |
:)
|
Flem en 9 forumbazen (iig Tofke_H en Koen :>)
|
waarom mag ik zelf niet mee?
of moet ik een nieuwe nickname aanmaken zodat ik wel mezelf kan noemen ;) |
Secreet
Joannie Paperz Gonzo Predjee Devotee Bikini Meisje Questor Highlander Black Lion |
Citaat:
|
mezelf en 9 mooie vrouwen van dit forum. hebben jullie eindelijk wat fatsoenlijks op de tv (y) :D (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kan je mischien ook een boek meenemen en mischien dat 1 van die dames dan zo aardig is om je te leren lezen |
Citaat:
|
Citaat:
|
nare man
italianboy mortischa biertjehakken (is rogier hier nog weleens???) secreet the exploding boy sinix milk masked mage bikkelvrouw Lekker gemengd groepje waar vanalles tussen kan gebeuren (y) |
Citaat:
|
- nare man
- Morgan - Roon - bloempjuh - Eend - Devotee - Evito - King 112 - het dappere meisje - Aaaaaart.. en eigenlyk wil ik zelf ook mee... ;) |
ik word wel vaak genoemd, toch wel cool terwijl ik er nooit ben...
okee... ff denken... Secreet Paperz Bazz cardiac Superfly Rem Jon Dobermann Zoulou Flem (en hij zou diegene zijn die we dronken voeren en naar de buurman sturen :p) Btw Zaagmans, jouw lijst is explosief man... |
Citaat:
|
Citaat:
ik sta nergens in. ik roel. |
Citaat:
|
1. Fortuynist
2. Joostje 3. nare man 4. Saltwater 5. meelman 6. Gatara 7. BARON 8. Martian 9. duyvel 10. Rechts=oke! Voor de politieke discussies. :D |
Citaat:
Trouwens mij en Dob bij sommige van deze is ook niet echt veilig :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn lijst: :o
kanariehenk vakjeskiller pp Gijsbrecht vstokell SeXyTaRzAn A* & cmncb Kleine B* de communiceerbeer |
Hoihoi ik wordt nog nimmer genoemt!!
HOIHOI!! |
-morgan
-talon -poesiefox -vampira -bangmeisje -andijvie -sarahbressers -klikorat -muizzz dat waren ze :o |
Citaat:
|
1-Sooz
2-eXo 3-Pharmacon 4-Bertbart 4-Adhd 5-Roos 6-Nare Man 7-Cem. Slut 8-Ninh 9-Paranoide 10- Rodina Jaja dat gaat echt :cool: worden |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Morgan vooral :o |
Citaat:
voor mijn plezier zou ik wel andere mensen kiezen.. en niet het vriendinnetje van nare man :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
althans,het groepje dat ik heb gekozen :) |
Citaat:
|
Citaat:
zij staat op nummer 1 :) |
bazz
martenz tofke_h jjzd koen dystopia mazemouse martin mclaren lafjuh cool forum heb je dan :) |
cem. slut
rodina adhd ruby soho ieyor maclaren sooz pharmacon superpoepdoos evito |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je kan wel zien welke forumers hier gelieft zijn en niet :P
|
Citaat:
Ik heb zo'n voorgevoel dat het er elke dag op neer komt dat ik perse van jullie moet gaan vissen van 's morgens vroeg tot 's avonds laat om aan eten te komen. En volgens mij hebben sommige mensen er ook geen problemen mee om mij eventueel als visaas te gebruiken, dus bij nader inzien, nee! Ik kijk wel mooi uit! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57. |