![]() |
Jouw favoriete wielrenners?
Mijn favoriete wielrenners:
Lance Armstrong Erik Dekker Erik Zabel Ludo Dierckxsens Laurent Jalabert :) misschien nog meer, maar kom er nu effe niet op.. |
Ik ben eigenlijk altijd voor de Nederlanders, vooral voor Dekker.
Ik heb ook veel respect voor Lance Armstrong. :) |
Dekker en Lotz. :cool:
|
mja, de nederlanders he
|
Als de echte zware dagen komen in de Tour vind ik het altijd mooi om te zien hoe Armstrong en Ullrich hun duel uitvechten. Maar ik hoop nog altijd dat die lichtgewichten waarvan Beloki de laatste jaren de sterktste was ook eens een serieuze bedreiging kunnen zijn. Basso is voor de toekomst, van Kivilev is het gewoon zonde, Noem dat groep van een man of 8 die altijd achter de Duitser en de Amerikaan rijden maar op. Daar ben ik nou fan van!!!
|
Johan Museeuw
Nico Mattan Lance Armstrong en tja.... de andere belgen hé .... Cippo en Pantani ookwel. |
Michael Boogerd, Eik Dekker, Marc Lotz en Max van Heeswijk. (y) Vroeger ook Jeroen Blijlevens, maja die presteert nu toch nix meer :D
Hmz en wat buitenlanders betreft vind ik Marco Pantani wel geinig :) En Lance Armstrong vind ik ook een sympatieke vent. |
Michael Boogerd
Erik Dekker Paolo Bettini Luca Paolini Frank Vandenbroucke en nog een aantal |
David Etxeberria. :cool:
|
Michael Boogerd en ik heb altijd wel sympathie voor de Spaanse renners, zoals Beloki en Sevilla.
|
Citaat:
Joseba Beloki Roberto Heras |
ik volg t ook nooit dus ik weet ook niet zoveel.. ken er niet zoveel.. degene die ik dan een beetje ken die ik goed vind zijn armstrong, boogerd en dekker...
en vond wel stoer dat die man die dat in limburg ofzo had gewonnen dat voor zn overleden vriend deed.. was echt gaaf.. |
Boogerd & Dekker
|
Citaat:
|
Als Belg supporter ik vanzelfsprekend voor de Belgen, met Peter "De zwarte van Brakel" Van Petegem en Rik Verbrugghe op kop. Ook leuk meegenomen is natuurlijk dat Frank Vandenbroucke weer op niveau is, en er volgend jaar sterker dan ooit zal staan.
Aangezien wij Belgen geen ronderenners hebben (buiten Verbrugghe) supporter ik in de Tour altijd voor de Spanjaarden (Joseba Beloki, Igor Gonzalez De Galdeano, ...) en voor mannen zoals Santi Botero. Armstrong is namelijk een klasse te sterk en 't is zoveel leuker om voor de underdog te supporteren. |
Ik volg het niet echt.... Alleen de laatste kilometers van de grote bergetappes in de tour de france :D
Ik vind Lance Armstrong wel erg goed en Laurant Jalabert, ook al is ie volgens mij al opgehouden... En de Nederlanders, zoals Boogert en Dekker.... |
Armstrong, Indurain natuurlijk, Heras (y), Dekker, Ekimov :D
|
Michael Boogerd ( erg aardige jongen heb een paar keer met hem gepraat)
Nico Mattan Marc wauters Robbie McEwen Bram de Groot |
Boogerd, Dekker, Armstrong, Sevilla, Heras, Casagrande, Simoni, Pinotti, Pozzato, Sentjens, Traksel, Vinokourov, Botero, Savoldelli, Aitor Gonzalez, Astarloa, Di Luca, A.Osa bijna allemaal zijn wel goede renners.
Beloki is ook wel goed maar niet zo direct mijn favoriet evenals Igor Gonzalez De Galdeano, ze rijden een beetje te passief. oh ja Ullrich hoort ook nog bij favo renners net als een aantal andere spanjaarden en italianen. Van de Fransen ben ik wel gecharmeerd van Sylvain Chavanel maar dan heb je het ook ver gehad nu Jaja gestopt is. En jammer dat Kivilev overleden is want die valde tenminste in bergritten wel aan. Kortom: Ik heb niet echt een favoriete renner kan beter vertellen wie ik niet moet. |
Citaat:
mijn favorieten...hmmm vooral de Belgische renners dan maar :) |
Citaat:
|
bij mij Dierckxens, Jalabert (spijtig dat ie gestopt is), Durand, eigenlijk vooral mensen die durven aanvallen
ook wel museeuw, VDB, brengen spectakel en nog anderen hoor |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41. |