![]() |
Vaginale douche..
ik heb vandaag voor het eerst een vaginale douche gedaan....met zo'n flessie waar je soort van vloeistof in doet en dan nog lauw water erbij...
maaruh..is dat niet schadelijk voor je ofzo? Ze zeggen van niet..maar das logisch..anders verkopen ze niets :) |
't Is als het goed is even zuur als je vagina, dus dat lijkt me dan wel ok....
|
Nja ik heb dr eigenlijk geen verstand van maar lees bijna altijd dat gewoon alleen water et beste is..
|
Citaat:
Als je je wast met water, dan met lauw water. Maar aangezuurd water is nog beter... Of dus speciale zeep die net zo zuur is als je vagina. Je moet je niet met gewone zeep gaan wassen, dan is water idd beter. Maar speciale zeep is gewoon 't beste. Houdt je zuurtegraad nml helemaal op peil. |
Hm, ik wil zoiets weleens proberen, maar ik wil niet weten hoe mijn ouders reageren als ze zoiets zien staan (ze zijn wat dat betreft een beetje onervaren lijkt het wel :p )!
|
Citaat:
Mijn vader is zelf ook een beetje onervaren wat vrouwenzaakjes, m'n moeder vroeg hem een keertje tampons mee te nemen, kwam hij thuis met van die incontinentie-verband-dingen :confused: |
Ik begrijp niet waarom je zo'n ding gebruikt. Je vagina kan zichzelf prima schoonhouden.
|
Lijkt me wel lekker. Welk meisje wil naakt met de benen wijd de plaats van mijn douchekop innemen en mijn hoofd begraven in haar sappen?
|
Citaat:
Mijn vader vind het trouwens heel erg leuk om maandverband en tampons enzo te kopen :confused: alleen neemt hij altijd het verkeerde mee :rolleyes: , van die minidingen terwijl je super nodig hebt enzow (en hij snapt niet wat vleugels zijn bij maandverband, mannen!!!!!) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
whehe :d
|
Vrouwen hebben het maar goed.
No way dat er dus zoiets goddelijks als een douche bestaat voor het mannelijke geslachtsdeel. :o Bofkonten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn huisarts was er niet echt enthousiast over.. m.a.w. hij raadt het af
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24. |