![]() |
[GSM] JAVA games samsung
weet iemand waar ik JAVA games voor een samsung s300 kan downloaden? ik kan niks vinden :confused:
thanx ;) |
Als je eens vermeld welk abonnement je hebt..... Meestal kan je op de portal van je aanbieder spelletjes downloaden of links er naartoe vinden.
|
Citaat:
|
Citaat:
N vriend van mij heeft een Panasonic GD67, ook met JAVA ondersteuning hij weet eigenlijk ook niet waar-ie z'n games vandaan moet halen. Zijn enigste optie is downloaden via WAP want hij heeft noch infrarood, noch bluetooth, noch een werkende datakabel (n) |
Citaat:
|
lees ik net op www.orange.nl
|
Citaat:
|
Tja gewoon overnemen van iemand anders lijkt me het handigste. Als je een spel download betaald je al gauw 2 euro voor een spel (+ kosten voor het downloaden)
|
Citaat:
Je gaat geen Prince Of Persia van een brakke Nokia 3410 zonder kleurenscherm overnemen op jouw mooie, strakke Samsung met 65.535 kleurtjes? Het lijkt mij ook dat een Samsung V200 een krachtigere processor heeft als een Panasonic Gd67. |
fuck die mobieltjes spelletjes, koop n Gameboy Advance Sp ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is juist reuze handig je hebt dan altijd je digitale camera bij je! Is gewoon een enorm coole gadget, camera op je telefoon.. En zo vaak wordt ik niet gebeld hoor dus voor dat trillen ben ik niet zo bang :P |
Volgens mij heeft de samsung s300 geen camera :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35. |