![]() |
Wat zeg/schrijf je als iemand 5 maanden weg gaat?
Voor in een soort afscheidsboek.
En dan niet alleen maar 'dag' oid...maar iets meer...? Iemand een idee? |
Nou gewoon wat je denkt...
|
tot dan!
|
Citaat:
Als ik wat dacht zou ik dit topic niet hebben geopend... |
Maak een lijst met dingen wat je leuk aan hem/haar vindt, wat een goed idee man :p
|
Citaat:
Het is al iets meer dan 'dag', maar nog iets meer. :p |
Citaat:
|
Geef hem een boek met witte pagina's en zet alleen op de 1e pagina dat je geen woorden hebt voor hoeveel je 'm zou missen. (volgens mij was dit geen goede zin...) Ben je gelijk van je probleem af :D :p
|
m'n vriend is voor vijf maand weg, en toen hij vertrok hebben we ook zo'n boekje gemaakt met een tekstje van al z'n vrienden erin.
er stonden heel mooie dingen bij, z'n broer had een heel mooi verhaaltje geschreven over een olifantje dat altijd maar sterker en sterker werd, ook al viel het af en toe... de meeste stukjes waren vooral om hem te steunen voor de momenten wanneer hij het daar moeilijk zou hebben hij heeft daar nu heel veel aan zegt hij 't hangt er ook een beetje vanaf wat die persoon vijf maand gaat doen he |
k'zou een persoonlijk gericht gedicht voor hem/haar maken....voorspelbaar ;)
Grtz Secreet |
'Nou, hai-hè?'
:) |
Uh... ik heb een barcelona-overlevings pakket gemaat voor mijn buurjongen die 4.5 maand daar heeen ging, vondtie wel leuk :D
Gewoon vanalles erin doen, puzzelboekjes, paracetamol, drop vanalles, en een leuke kaart. Maar wat je moet zeggen? hangt er vanaf wat voor relatie je er mee hebt! |
Citaat:
'Hopelijk wordt de reis wat je er van verwacht en houd je er een boel mooie herinneringen aan over. Doe geen dingen die ik ook niet zou doen. ;)' En namens de katten 'Miauw, miauw, miauw! *' Met onderaan de pagina '* Goede reis!' tnx voor de hulp iig :) |
Gewoon ff bellen om gedag te zeggen is natuurlijk veel persoonlijker en fijner imho. Hou het dan ook gewoon direct en bel die persoon ff op.. :)
|
mazzel he
|
Tot ziens
|
houdoe
|
Citaat:
|
"eindelijk, ik dacht dat je nooit zou gaan"
|
'Ik heb geen idee wat ik hier neer moet zetten'
|
Ik zou zeggen:
Hoi jong! / Hee meid! (ligt van het geslacht af he :D ) Hey veel plezier deze 5 maanden, ik zal je echt gaan missen. Maar we blijven bellen, SMS'en en mailen he! Mzzls. :o of zo... :D |
ik ga zelf in november 5 maanden naar oostenrijk stage lopen :D
|
Citaat:
Citaat:
Hangt van de persoon af, de een krijgt een persoonlijker afscheid dan de ander.. ;) |
Adieu! :D
nee, maar mischien zoiets: Beste/Lieve/Geachte (!) -naam- Veel plezier in -naam plaats/land- Ik zal je heel erg missen maar we schrijven/mailen wel. Tot over 5 maanden! Liefs/groetjes/groentes -naam- (leonoor ofzo :)) |
oh, je had het al :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niets. :/
Ik zou hopen dat er in die 5 maanden contact gehouden kan worden met die persoon. Desnoods met de post. |
Toedels.
|
Och en als de zon nog niet half haar rondje heeft volbracht,
ten opzichte van de dag dat jij ons verliet, en als de kinderen pas net weer naar school gaan, in het nieuwe school jaar, en als de klok nog niet eens een uur terug gegaan is, als de zon de kreeft aanraakt, en de maan nog korter is, dan een orgasme van Al Bundy, als we vijf maanden verder zijn, dan alweer zul je bij mij zijn, lieve schat! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tot over 5 maanden... :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05. |