![]() |
ik ga zo een dikke sjek roken...
ff een vraagje: andere namen voor een joint: welke gebruiken jullie.
|
zoek machine (y)
|
Citaat:
|
Een suck
|
Citaat:
:rolleyes: |
een lekker blowje
|
Gewoon een joint! Punt. Uit.
Mensen die andere namen er voor verzinnen vind ik eerlijk gezegd een beetje triest, alsof het een geheim psychedelisch elixer betreft. Noem het onschuldige beestje gewoon bij de naam! |
Citaat:
|
Oee, dit is wel oldschool volgens mij maargoed... : http://forum.scholieren.com/showthre...ghlight=battie en let nie op het zoek woord waardoor ik dat topic heb onthouden ;) :D
|
zwèr :d :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
jonko |
Citaat:
|
Chocolade koekjes soms. Waarom?
3 jaar geleden schreef een meisje aan een vriendin van mij een briefje met dat ze snel een sigaret wilde (ach, ja, we waren bruggers :rolleyes:). Lerares pakte het af en las ipv sigaret koekje. Sindsdien is wiet chocolade koekjes en peuken koekjes.. Maar dat gebruiken we alleen maar in bijzijn van ouders enzo, anders gewoon een joint. |
Citaat:
|
Koffie... Mag ik 2 gram koffie van jou ? :cool:
|
Ik heb vanmiddag een d00bie gerookt :)
Vanavond weer (y). |
Citaat:
|
een watsiewagemmlietsiebadehoemiebabiepangang :)
|
een joint dus
|
Een stick
|
een orrifinatie, het roken van de orrifinatie noemt men orrifineren.
ook noem ik het wel eens een boeket en de koffieshop de bloemenwinkel. |
soort wachtwoord gebruiken we ook alleen maar de jongens van onze school
pijko: zo spreek je het uit. zo weet iedereen die blowt waar je het over hebt en de andere niet |
hasjies,ook als het wietjointjes zijn... eigelijk best wel raar :)
en een blowtje roken vind ik wel de meeste debiele manier om te zeggen dat je een jointje gaat roken.. |
sjonkooo
of een dikke bolo of Margreet :D |
spliff
overgenomen uit frankrijk afgelopen zomer.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toen ik laats onder fucking tripie pillen zat kwam ik op het woord phatty bombatty ( spreek uit: fettie bom-bettie ). Waar ut op slaat weet ik niet maar ik en de andere dude onder die trippie pillen moesten fucking lachen elke keer als ik dat zei. Maar ik zeg nu nog steeds gewoon joint of blowtje.
|
Citaat:
|
robo je mag me naam wel noemen (andere dude)
maar we zeiden wel vaker phattie bombattie, maar nu was t grappig, je kent het wel :cool: |
joint en pijko meer gebruiken we niet. en pijko meer als wachtwoordt dat de blowers snappen als er leraren in de buurt zijn
|
meestal whooo, kweetnie vroeger over de tel. in bijzijn van ouders, maar verder gewoon joint, stick, blowtje,
|
Vroeger altijd een Ome Henk (toen pappie en mammie nog in de waan leefde dat ik geen drugs gebruikte :D)
Het kwam zo. Iemand had een joint mee in een hoesje van een oud Ome Henk casettebandje dus tja Ome Henk he Nu meestal gewoon joint, soms ook dingen als Fakkel of Jay. Het ligt er natuurlijk ook aan wat ik draai. Kijk je hebt een Joint en een Reefer. Maar ik heb er ook iets tussen gevonden. Een hele sterke joint (of een reefer met een beetje tabak) en dan de tabak ook goed verkruimeld. Die noem ik altijd Spleefer (combi van Spliff+Reefer) |
Ik heb het altijd over "uit de snoeppot eten" sinds men leraar wiskunde der een keer een opmerking over het gemaakt.
|
ketser(tje) roken.?
|
kneiter :D
|
Citaat:
|
empyrian hehe ouwehoer
|
poep
|
Joint gewoon, kdenk dat de meesten dat doen...
|
Citaat:
'hey laten we een joint roken' -'nee, ik wil eerst 50 verschillende namen verzinnen, daarna roken' 'ok, wat dacht je van FUCKING PHATTY BOMBATTY' flikker toch op zeg. |
Citaat:
|
Citaat:
maar je hebt wel gelijk ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11. |