![]() |
middeltje om vreetkick tegen te houden
ik heb iets ontdekt, alleja, kzat erbij toen ze dat deden, maar naar het schijnt kun je dus een vreetkick tegenhouden door suiker in je joint te doen.
gewoon een klontje derover brokkelen (niet het hele klontje natuurlijk, anders is je joint verpest) maar hier en daar een paar korreltjes, en dan smaak je t niet, de wietsmaak overheerst toch. tis dus gewoon extra energie ofzo denk ik maar t helpt blijbaar echt wel. (y) |
jama, hoe slecht is suikervebranding voor je longen?
|
Mij lijkt dit toch echt alleen maar psychologisch...
|
geen idee, maar de rest verbrandt ook wel, dus als je toch al rook gaat inhaleren, wat maakt het dan nog uit... volgens mij is alles dat verbrandt niet echt goed voor je longen maar toch doet iedereen het he... (papier, wiet, tabak, suiker, whatever!) :D
|
jama, ik weet niet wat er vrij komt bij vebranding van suiker, misshcien wel koolstofdioxide, wordt je wel lekker duizelig, maar voor de laatste keer ooit:P
|
Citaat:
in wiet zit thc en als ge die eet eeft et ook effect dus als ge t verbrandt, waarom zou et dan ni kunnen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij verbranding van suiker ontstaat acetaldehyde, een kankerverwekkende stof die het effect van de nicotine stimuleert.
(Suiker wordt ook toegevoegd aan cigaretten.) Je wordt dus minder stoned door de nicotine stimuleerende werking van acetaldehyde. zonde van je wiet. |
Heb je wel is suiker verbrand met scheikunde? Moet je is zien wat voor een zwarte rook er vanaf komt. Lijkt me vrij ongezond. Neem dan kruidnagel (ook slecht btw hoor) maar daar proef je tenminste nog iets van? (krettek)
|
Als suiker smelt wordt het caramel das, dan krijg je een kei-harde, niet brandende, kutfakkel...
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar toch, dit is wel heel weinig suiker daarvoor toch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zal vast wel helpen tegen een vreetkick ofzo, maar k heb eerlijk gezegd liever een vreetkick dan verneukte longen
|
Citaat:
:confused: :confused: :confused: |
jama, er is ook 15Huj atoom straling in gelderland, er zit heus ook wel thc in de lucht, maar we zijn allemaal niet radioactiev en niet constant stoned, nja misschien wel maar niet daknzij gewoon lucht..
dus zodra de gehalte te hoog wordt is het slecht voor je en waarom zou je de koolstofdioxide uitademe als dat toch niet slecht voor je is?? |
Citaat:
Ik heb er nog nooit van gehoord, en ik zal het ook niet proberen, hoewel ik me wel irriteer aan die vreetkicks, want slanker word ik er niet van. |
Citaat:
|
Zorg gewoon dat je thuis niks te eten hebt. Dan kun je ook geen vreetkick krijgen :cool: dan hoef je in iedergeval geen suiker te roken... (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eigenlijk snap ik jullie niet ,een vreetkick tegenhouden ?
ik rook juist om altijd gaar en een vreetkick te krijgen end ie gekken proberen et tegen te houden |
of je krijgt de munchies en gaat als een god zitten eten :cool:
|
misschien is die vreetkick er wel omdat je gewoon teweinig energie hebt, omdat de afbraak van thc te veel energie vebruikt.\
lijkt me de logieste veklaring |
Maar waarom zou je een vreetkick tegen houden :confused: tis toch lekker om je soms helemaal vol te proppen :D
|
Nooit last van vreetkicks eigenlijk. :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb bij hele erge vreetkicken dat het echt gevaarlijk wordt, trillen op benen enzo
|
Citaat:
|
Citaat:
Want zeg nou zelf, je hersenen gebruiken niet alles... bijvoorbeeld de ergste munchies die ik ooit had door te weinig gegeten en heel slecht geslapen en ook nog eens heel veel gesmoked was toen: - 2 bakken yoghurt met honing - 4 krentenbollen - broodje tomaat - 2 broodjes ham - stukje chocolade Dat was echt super veel, ik werd ook hardstikke misselijk, ik was ook ongeveer 2 kilo aangekomen. |
Citaat:
|
Wat wel werkt, Aquarius, Multivitamine en overal waar vitamine C of B12 inzit... teminste dat werkt bij mij....
|
anderss moetje gwoon niet blowen, als het ongezond voor je is, ik bedoel dit zijn de bijeffecten leef er mee of doe er anders niet aan
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14. |