![]() |
Wie HEb GElijK
raar probleem :(
Ik zal maar gelijk to the point komen. Ik was toenstraks met mijn vriend en we waren een beetje aan het kleffen. ( hij weet dat ik het erg vind als hij snel klaarkomt ). Dus ik ging hem trekken en na nog geen 5 minuten kwam hij klaar dus ik ben heeeel de tijd kwaad geweest en dus niks gezegd . .. :mad: Dus toen hij weg moest pakte ik hem vast en was hij boos :S wie heb er tips????????????? en wie heb er nou gelijk ik of hij? :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: |
jou vriend vind ik, jij stelt je in deze situatie echt aan, zie dan de pluspunten ervan in, hij heeft t lekker en jij minder lamme arm ect.
|
waarschijnlijk kan hij er niet zo veel aan doen dat hij vroeg klaarkomt. en ik denk dat hij gewoon boos was omdat jij boos was. jullie hebben allebei beetje gelijk vind ik :o
maar tips heb ik helaas niet |
Jezus common :rolleyes:
Hij kan er toch niks aan doen als hij (naar jouw idee) te snel klaarkomt? En btw, wees blij! Hij geniet gewoon van wat je doet. Je stelt je echt enorm aan. xxx Kronkel |
Hij heeft absoluut gelijk. Je doet vreselijk onredelijk en puberig...
|
Jezus Christus :D:D
|
JiJ hEb TuUrLuK gElIjK
hIj Is BuHgOnNuH!!! (y) KuZzZzZzZiIiIeEeEzZzZzZzZ!!! |
|
dussss......slotje dan maar?
|
Nooit gedacht dat iemand daar boos om zou kunnen worden, dat is in mijn ogen erg dom en onredelijk.
|
Dom schaap...
Raar zeg dat ie boos wordt... |
Niemand "heb" gelijk....
Leer eerst een een beetje fatsoenlijk Nederlands alvorens je van stupiditeit doordrenkte kutvragen te stellen, achterlijke breezerboerin. |
Citaat:
|
Je gaat toch niet kwaad worden omdat je vriend snel klaarkomt, notabene doordat jij hem aftrekt??!!
Get a life....:rolleyes: Citaat:
Citaat:
|
Ik zou het dus uitmaken als ik jou was. Na vijf minuten al. Wat moet je met zo'n gozer?
:rolleyes: |
Citaat:
|
Het is een handjob!
Handjobs zijn bedoelt als vluggertje... |
Als hij te snel komt als jij trekt, dan kun jij het dus niet goed. Leer randjesfietsen meid, niet zomaar in het wilde weg sjorren aan die paal.
|
pfffff wees blij dat ie klaarkomt :o
|
Omg.
Alsof hij er uberhaupt wat aan kan doen. Ik kan me voorstellen dat je vriend boos is op jou! Wat een dom wijf ben jij zeg :/ |
dit is echt ziek hoor..
wees blij! het is toch alleen maar een compliment? naja, zo zie ik t.. beter dan dat je een half uur aan t trekken bent ofzo... toch? doe niet zo dom! hij heeft echt gelijk! je stelt je ongelooflijk aan... jeetje... *zucht.. waar moet het heen met deze wereld :rolleyes: * |
Shit man hij kan er toch ook niks aan doen dat hij eerder klaarkomt dan jou. Jij stelt je eigen hier echt aan.
|
Het is idd zeer onredelijk dat jij hier boos om wordt! Alsof hij er wat aan kan doen dat hij klaar komt. Wat Poesiefox al zei: Probeer eens wat meer variatie uit...dan komt ie ook minder snel klaar.
En dan nog iets: Je hoeft het toch niet bij 1x te laten? Als je hem daarna nog een keer zou aftrekken zal je zien dat het veel langer duurt eer hij komt! |
*proest*:D ok dit is offtopic..
maar dit hele topic is zwaar cool:D iemand die kwaad wordt omdat dr vriend al na 5 minuten klaar komt:D dit slaat echt alles... kom je uit Amerika ofzo:D |
Citaat:
ontopic: Wat maakt het nu uit als hij snel klaarkomt? Dat je daar überhaupt boos over kan worden... sjonge jonge. Hij heeft gelijk dus. |
Citaat:
|
Hij heeft gelijk, maar als je niet wil dat ie snel klaarkomt, kun je toch ook spelen, dus pesten, ff stoppen en weer doorgaan, op t randje laten fietsen enzo... Als je in 1x doorgaat dan komt iedere jongen binnen 5 minuten lijkt me :rolleyes:
|
De vraag is onzinnig, ik hoop dat de topicstarter dat ook inziet.
Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04. |