![]() |
Koninginnedag in Amsterdam
Hey!!!
Gaan er hier nog mense Koninginnedag vieren op het Museumplein in Amsterdam??? Zo ja, weten jullie ook nog wie er allemaal komen optreden? Er zullen wel geen supergeweldige optredens zijn, maar het gaat natuurlijk meer om de gezellige sfeer enzo.... XXX Angela |
big brovaz komen heb ik gehoord
|
De hardheid en HUman Alert weer in Spuistraat :) (y)
|
Beter Rotterdam Baroeg
Disturbance enzo geweldig :D |
Will Young
» Westlife » Milk Inc » Stuart » Lasgo » Sylver » Bløf » Brainpower » Krezip » Jim » Esther Hart » Bad Candy » Xander » Tooske en Bastiaan » Jamai » Junkie XL » Intwine » DJ Boozy Woozy » Di-rect » Guus Meeuwis » DO » Def Rhymz » DJ Jose vs. G-Spott » Evers Staat Op-Band » Van Dik Hout » Rowwen Heze » Cooldown Cafe zo genoeg ;) |
Beter Den Bosch. De willem 2 en reflections records organiseren een mooi dagje met. Circle, Razor Crusade, I Defy en GIVE UP THE GHOST!
|
Matacabra (y) ;)
Toch? Ja en ik wil eigenlijk ook veel liever naar den bosch. |
Dan zou ik maar kaarten gaan halen. Je weet maar nooit. Vorige jaar was ook erg gaaf met Kill Your Idols.
|
Citaat:
|
7.50. Negen pleuro bij de ticketservice inc. bullshit kosten.
|
Citaat:
|
kop van java eiland, festival met verschillende bands.
|
Yeah Ray Slijngaard! Iemand die gast pas nog gezien. Echt een nasty nasty dikzak geworden hahaha. Wel mad respect though voor die shittalk over Anita. :D
|
Citaat:
Ik moet daar zijn. Moet je kaartjes halen ofzo? Fucking give up the ghost! |
Ik weet niet uitverkocht. Ik zou gewoon naar t postkantoor gaan en daar halen. Dan ben je tenminste zeker dat je binnen komt. Ik geloof dat t bij ticketservice onder American Nightmare staat nog. Weet haast wel zeker. Dit word m'n 4e keer al hehe. Meesterlijk live.
|
Citaat:
(Ik heb het ook gezien.) |
rotterdam de gextuh :p
http://www.subtronics.nl/subtronics/images/3.jpg http://www.subtronics.nl/subtronics/images/4.jpg |
Kop van Java eiland:
Ravage Royaal - gratis festival met Seein'Red en Human Alert en anderen :) uitzicht op AfriKa :cool: |
Junkie XL oeh :)
Ik weet niet of ik ga. Het is wel gezellig met vriendinnen enzo, maar zo massaal. Ik ergerde me vorig jaar dood aan al die gillende kindjes. :o ;) |
Citaat:
en inderdaad gewoon spuistraat :) de hardheid en human alert, was vorig jaar errug cool :) |
Jaja ik ga er met een vriendin naartoe .. wel handig wat haar papz woont op knsm-eiland :)
|
Ik ga naar Koninginnenach in Den Haag :) *zin* (oa Zornik, Beef, The Riplets en Caesar)
en de volgende dag ga ik met een vriendin Amsterdam in:) khoop dat et mooi weer is anders is er geen *** aan o_0 volgende dag weer college:| maar kheb echt zin dit jaar:) vorig jaar gemist nl.. |
Citaat:
|
Citaat:
Anyway, heel misschien ben ik ook in A'dam te vinden.. |
kga misschien ook naar de w2....
|
Citaat:
» Will Young » Westlife » Milk Inc » Stuart » Lasgo » Sylver » Bløf » Brainpower » Krezip » Jim » Esther Hart » Bad Candy » Xander » Tooske en Bastiaan » Jamai » Junkie XL » Intwine » DJ Boozy Woozy » Di-rect » Guus Meeuwis » DO » Def Rhymz » DJ Jose vs. G-Spott » Evers Staat Op-Band » Van Dik Hout » Rowwen Heze » Cooldown Cafe Dus op 30 april vier je vanaf 12 uur 's middags Koninginnedag op het Museumplein in Amsterdam, samen met Radio 538, MTV en La Bastille. |
Cooldown café..... :eek: :eek: :eek: echt subliem.
|
Een tip voor de mensen die nog niets met Koninginnenach gaan doen.
In Amsterdam (op de KNSM eilanden, AMP) is er een heel gaaf feest die elk jaar wordt georganiseerd, die tot 7 uur in de ochtend duurt. Als je een beetje van drum 'n bass houdt en beetje van techno enzo, moet je daar beslist heen gaan!!!!! Het is echt een topfeestje! |
JAAAAAAAAAA ook ik ga dit jaar voor het tweetst naar amsterdam! gezellig beetje relaxen met vrienden! kan niet wachten! :)
|
Weet iemand al of 't zeker is dat Robbie Williams komt of komt dan toch live :confused:
|
Citaat:
Ja.. ben s'avonds ook op tijd weer terug voor de W2. |
Citaat:
Nee, ik vin ze niet zo leuk ;) |
will young :) ga ik wel even kijken natuurlijk :o
|
Citaat:
wordt dus wel leuk :) |
Citaat:
Ik ben daar bijna gestorven in de pit :| |
Citaat:
fucking give up the ghost!!!! aaahhh hoe vet gaat t worden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahaha t word SARShard!
|
jup, ik ga ook naar ut museumplein :D
|
Citaat:
3 uur! :) |
Morgen Den Bosch. Komen als je niet van suf jezelf de pleuris inzuipen op een plein houd. Verder Circle(vinden de emokids hier vast leuk), Razor Crusade, I Defy en....
http://www.reflectionsrecords.com/gf...lyer100dpi.jpg |
Citaat:
Pff wel een uur rijden:d |
yep, daar zijn wij uiteraard ook
|
Kaartjes liggen hier al een week:D
En niet te vergeten zaterdag Ensign (y) :cool: :D |
Ik heb Ensign in Waterfront gezien. Waar spelen ze dan?
|
http://www.beyond93.nl/img/queensday.gif
Dit is dus het programma van café the Minds in de Spuistraat, alleen het jammere is dat wanneer De Hardheid speelt (15:00), Rotterdam Ska-Jazz Foundation tegelijkertijd op Ravage Royaal speelt :( |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.ampstudios.nl staat nix :confused: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32. |