![]() |
Zout of zoet ?
Oke daar gaan we weer ... tussendoortjes.
Ik ben benieuwd waar je je eerder aan 'vergrijpt', iets zouts, of iets zoets ? Het gaat me daarbij niet om merken of soorten, alleen waar je voorkeur naar gaat als je trek hebt. Ik ben zelf absoluut een 'zout-mens', ik kan bergen chips of nootjes naar binnen werken en vind het nog steeds lekker ... koekjes of snoep daar in tegen trekken me bijna nooit aan. |
Hangt van het moment van de dag af. Meestal heb ik 's avonds laat meer behoeft aan zout (of liever: hartig). Zeker als ik hongerig ben. Maar andere momenten heb ik liever zoet ;)
|
Zout, absoluut. Zoete dingen lust ik wel, maar ik beleef er geen extase van.
|
zoet
|
Zout, ik ben ook absoluut geen gebak mens. Is heel vervelend om feestjes/verjaardagen. Je kent het vast wel "wil je echt niets" en dan neem je tegen je zin in, uit beleefdheid toch maar een stukje. Heel irri. Nee hoor, geef mij maar chips, maar ook daar kan ik mij goed in beheersen.
|
allebei, hangt van mijn stemming af :)
|
Zout, tenzij het zoete chocola is.
|
Dat ligt eraan... Op sommige momenten kan ik 5 koekjes achter elkaar naar binnen werken, terwijl ik op het andere moment alleen maar zin heb in chips ofzo.
De koekjes zijn wel makkelijker te bereiken hier thuis... ;) dus die neem ik wel vaker, in verhouding... :) |
zoet
|
zout, echt wel. maar af en toe wil ik me ook wel eens aan een pak kano's of gevulde koeken vergrijpen. Maar die zijn toch niet echt mierzoet ofzo
|
*denkt*
Hmm, eigenlijk verschilt dat. De ene keer heb ik heel veel zin in heerlijk zoet snoep (niet té zoet). De andere keer ga ik voor chips... |
Serieus wel zout
|
Zoet :)
Hou enorm van zoete vruchtendrankjes en andere zoete dingen. :) |
Citaat:
|
Ik lust wel zoete dingen maar vind ze snel té zoet, doe maar zout dus.
|
variatie ;)
|
zout, ben meer een chips en nootjes freak dan een snoep freak, alhoewel ijsjes en chocola ook erg lekker zijn....
|
zout, heel veel zoet mag ik niet :(
|
Allebei. Als ik veel zoute dingen eet, wil ik daarna iets zoets, en andersom. De ene dag heb ik meer trek in zoute dingen en de andere dag in zoete dingen.
|
Citaat:
|
Hangt ervan af.. Neem meer zoet dan zout, dat wel.
|
ik ben zowel een zout en zoet mens
maar aangezien ik ook zout op al mn andere eten gooi kies ik voor zout |
Niet zout. Hartig is wel lekker. Zoet is ook lekker:)
Maar ik ga toch voor de afwisseling. Heb mezelf vandaag voorzien van hartig brood en zoete thee (zoethoutthee en jasmijnthee, die zijn vanzelf zoet:)), en pasta met hartige saus en zoete salade. Ja. Afwisseling het is! |
allebei wel
|
Ik denk zout...zoet mag ik ook niet echt...maar ik houd wel erg van slagroom (-taart, -soesje, -truffels, enz.) en schuim (-kransjes, -blokken,-taart, enz.) ed...alleen mag ik die twee dingen al helemaal niet niet... En zouthoutthee en siroop (maar niet van die zoete *jach*).
|
Citaat:
zoet! absoluut, ik ben een zoetekauw. en steeds meer dingen wijzen erop dat ik minder suiker moet gaan eten... mjaaaa voorlopig blijd ik lekker doorsnoepen. |
ik kan niet tegen zuiker word ik een soort dronken van...nu ben ik dat dus..dus nu neem ik zout in omdat dat het tegenovergestelde is misschien hept dat :confused:
|
Citaat:
zoethout = die stokjes, geel van binnen met een dun laagje bruine schors, die je in snoepwinkels kunt kopen. Zijn echt gedroogde takjes van een boom. Je kunt ze kauwen en dan steeds uitspugen, of je kunt ze versnipperen en er thee van maken:) en je kunt natuurlijk ook kant-en-klaar zoethoutthee kopen. |
zoete popcorn, maar zoute chips :D
|
Zout, veel lekkerder dan zoet imo :)
|
Citaat:
|
ik ben ook gek op alles wat zout is. Jammergenoeg heb ik bij zoute dingen eerder het idee dat ik aan het ´zondigen´ ben dan bij zoete dingen. :( Hebben jullie dat ook ??? :rolleyes:
kusjes chris |
zoet :D koek, snoep jammie!!
|
Citaat:
|
Iets zurigs.. dat is lekker voor tussendoor.
|
zout!
|
Citaat:
|
Zout,
ik houd niet zo van die zoete zooi. |
overdag zoet, savonds zout.. omdat k dat eenmaal 'gewend' ben denk ik, verder niet echt een reden voor.
|
Allebei, maar het liefst zout
|
beide :P maar ik eet et meeste zout :P *like chips ensow...*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zoet: koekjes en cake (y)
|
en als je nou allebei moeiteloos kan eten???
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11. |