![]() |
Bidden voor s.com
*vouwt handen* Zouden jullie willen bidden voor de mensen achter scholieren.com? Ik vind het lastig om voor o.a. mezelf gebed te vragen, maar we willen graag dat God dit forum kan leiden. Hoe gek dat ook klinkt, hij kan door mensen heen werken....
|
:confused:
|
Dat scholieren.com maar een lange tijd mag blijven bestaan en dat God de mensen kan doorlichten met schoonheid en liefde. Verder wens ik een verlichting in de geesten der forumbazen.
Amen. :D |
Citaat:
|
*bid er op los*
|
Heer, zegene deze spijze, amen. :confused:
|
Citaat:
|
Wat moet ik nou weer doen???
|
Citaat:
|
Citaat:
Morgan? ga terug je hol in ... |
Citaat:
uw Naam worde geheiligd, uw Koninkrijk kome, uw wil geschiede, gelijk in de hemel alzo ook op de aarde. Geef ons heden ons dagelijks brood; en vergeef ons onze schulden, gelijk ook wij vergeven onze schuldenaren; en leid ons niet in verzoeking, maar verlos ons van de boze. Want van U is het Koninkrijk en de kracht en de heerlijkheid, tot in eeuwigheid. Amen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kuchhttp://forum.credible.nl/topic.php?id=245kuch |
Citaat:
maarre Kiss my ass.. en nu forumbaas?... Of wil je liever dat ik je aanbid ?.. |
Citaat:
Jij laat je bijzonder snel opfokken ;) En dat gebrek aan respect is volkomen wederzijds. Zit je hier al zo lang en dan nog niet kunnen typen. |
Citaat:
Bidden voor God moet je. Alleen hij kan je helpen in de donkere wereld der fora. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Andere mensen die willen bidden voor s.com? |
Citaat:
Dit is geen kantine voer maar ONZIN voer.. slechte zet als forumbaas hoor |
Citaat:
|
Citaat:
En nu even bidden, anders is S.com gedoemd. Dank u :) |
alweer een spamtopic :eek: :cool:
|
:D
nouja, slot. |
pv zegt dat ik hier moet replyen. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:eek: :cool:
|
sodemieter op man , kutgriffo
|
Citaat:
|
Niet om 't een of ander, maar dit gaat dus nergens heen.
Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15. |