![]() |
Jouw laatste ontdekking topic.
Underoath
Varierend van metalcore met bruut blastende passages tot emocore, veelal ondersteunde door leuke synths. Bovendien christelijk :D (beetje jammer eigenlijk mgoed). www.underoath777.com JR Ewing Hardcore met een rock n roll feel. A la refused dus (y). (thanx belle :p) |
JR Ewing is natuurlijk al vrij bekend hier..
Ik ben d'r gister pas achtergekomen dat 30 seconds to mars wel geinig is. Verder eigenlijk weinig interessatns tegen gekomen recentelijk. Ohjah, dat nieuwe nummer van Zack De La Rocha & Dj Shadow is wel gaaf. |
the peepshows kon ik maar 1 nummer van maar in het voorprgramma van the hellacopters vorige week vond ik het best leuke muziek
|
Citaat:
|
nog wat leuke shit
Amon Amarth - viking death metal (?) http://www.amonamarth.com/ SMES (schijten met een stijve) - technogore |
tok tok vs. soffy o. : erg leuke electro/synthpop die het best te omschrijven valt als een ideale mix tussen Ladytron en Miss Kitten.
Pram : dromerige, psychedelische post-rock met invloeden van Stereolab, Pink Floyd en Captain Beefheart. The Microphones : psychedelisch, experimenteel en lo-fi. Raakvlakken: Stereolab, American Analog Set en The Flaming Lips. The Sound : uit dezelfde tijd als Joy Division en de beginjaren van U2 en zo klinken ze ook, alleen dan nog wat punk-achtiger. |
|
The Grand Silent System, zie mijn topic :p
|
From Autumn To Ashes
Rutger was er over aan het zeiken, toen kwam ik ze toevallig tegen op een Vans Warped Tour 2002 cd, vette band. Is dat screamo, emocore, metalcore? Megans Room Kwam ik gisteren tegen op Internet, geen idee wat het is, screamo, emocore, metalcore? Rutger heeft vast een antwoord daarop... |
Slayne
|
Citaat:
|
Wester
genre: i dont know, emo ofzo met een beetje hoge jonge stem, klinkt gewoon wel lekker. http://artists.mp3s.com/artists/274/wester.html |
Underkarl: mix van experimentele jazz en grunge. Erg goed en erg mooi. Bestaan al langer maar heb ze zaterdag pas zien optreden en ze zijn geweldig.
www.underkarl.de |
Underoath is best goed voor een grrristenband :)
Gister JR Ewing gezien in Watorfront. Geweldige band. Leent stevig van the refused, maargoed dat zal de zweedse style wel zijn. Eff nieuwe plaat op gepikt(vet!) oja en trouwens de Black Flag tribute lp(nee niet die van rollins) genaamd Black on Black. Da's een aanrader. Give Up The Ghost, Dillinger Escape plan, Coalesce, Converge, The Hope Conspiracy en meer coveren black flag nummers. Nieuwe ontdekkingen: Saetia. Hot Cross en meer van dat soort screamoshit van Level Plane records. en oja de Hanson Brothers sucken! Wat een domper na JR Ewing. |
Nattefrost nieuwe band met carpathian forest leden.
|
Hmmz, dat wester klinkt niet eens slecht, beetje harder en ik zou het nog leuk vinden ook ;)
En nieuw ontdekt: cranium gave speedmetal met een flinke dosis humor, heerscht :) Celesty power metal, kende het al wat langer, maar pas de laatste tijd echt goed gaan vinden. power symphony zie celesty, power metal met vrouwenstem die tegen het valse aanhangt Eikenskaden vrij rauwe blekkie metal, maar heel apart, nog nooit zoiets gehoord, erg gaaf. |
ff aanpassen danmaar
NWOBHM Diamond Head Witchfynde Samson (HAHAAHA!!!!! leuk !!! :rolleyes: :rolleyes: ) ennehm Exciter (thrash/power) |
hk66666 hehe :cool: (y)
|
Hehe, das al tijdje bekend, maar zeker wel heerschend ja.
tjek dat cranium es uit, heerscht |
Citaat:
|
ha hak
|
Citaat:
|
:(
:p |
|
Brandtson is trouwens ook a new fav band.
Beetje rustige emo of whatever. Heb nu alles van ze, superrrr |
Citaat:
Treden ook met atreyu op zag ik, dat kan er ook goed mee door (voor non-metal) |
Power symphony; muziek waar ik super vrolijk van wordt!!!!!
Dragonfly uit Vriezenveen is ook kewl (lang niet meer gezien, maar ik hoor positieve verhalen over het concert van gister) verder: To Elysium The Wounded Bitter Harvest Delain De Botsende Bipsen (zit een vriend van me in) en natuurlijk topmuziek: Autumn After Forever Sahara Dust (heet nu Epica) |
Citaat:
|
Citaat:
Nouja, atreyu komt sowiseo al in nederland. (volgens mij is Atreyu, zeker hier op het forum, een van de snelst populair wordende bands.. (y) En terecht ) |
Ik trek t niet. :)
|
Citaat:
ze komen op het midsummer hardcore fest in maastricht...atreyu dan ;) |
Naja, ik keek op die site en zag dat ze inn het voorprogramma van atreyu stonden, en dat kan ik goed hebben, dus vandaar maar even gedownload.
Niet slecht dus |
Mijn nieuwste ontdekking is Curtis Mayfield, ik vind hem echt helemaal te gek.
|
hmm
Sparta van ATDI split, ik zou ze bijna emocore noemen als het niet zo'n kutterm was geworden Tom McRae de ideale schoonzoon? singer/songwriter, beetje té, maar wel lekker :P Ben Christophers geen idee wie deze knaap is, maar zijn muziek is wel ok The Modern Lovers doet me heel erg aan the doors denken <3. |
nieuwe ontdekkingen:
3 stages of Pain - Een harde eigenzinnige variant op nu-metal (weet niet eens of je ze zo kan noemen) In dying Days - Harde poep. Maar goed. Exhaust - van the hele montreal - godspeed you black emperor scene... |
Citaat:
er zitten soms zelf goeie black metal stukken in |
Citaat:
Geweldige band, live al helemaal te gek. |
Boards of Canada!!!
|
Citaat:
staat genoteerd. :cool: |
Citaat:
|
of bedoelde je dat ik emocore nu al een kutterm vind?
heb je even een momentje? ik ga even mijn hoofd door mijn monitor heenrammen. |
Ok blije engelse skatepunk... Captain Everything
|
geen ontdekking
maar sinds 2 maand ofzo begin ik iced earth true te vinden :cool: |
www.instil.nl - metalcore oid :)
|
HEDNINGARNA!!!!!!!!!!!!
Niet dat iemand daar ooit van gehoord heeft... |
Citaat:
|
Beyond The Embrace
melodieuze death metal 2 Ton Pedator thrash/death Spiritus Sancti hardcore met Iron Maiden-achtig gitaarwerk |
Citaat:
Heb je die vorige 2 cd's gehoord? Die 1e is nog wel aardig, die 2e ook wel, maar niet meer dan dat. |
Citaat:
nee kheb alleen Demon Dealer en die is van 2003.. maar ik zal die anderen ook eens luisteren dan. |
Citaat:
Noorse :P Ja heeel erg vet ken ze nu zon half jaar ofzo. Nieuwe cd is heel erg goed, en dat ze op Refused lijken is alleen maar een pluspunt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23. |