![]() |
Themes
Is dit mogelijk?
Om eerlijk te zijn vind ik dat geel zo blij. Ik weet dat het er nu eenmaal bij hoort, maar voor op mijn werk (ja ik forum dan ook wel eens), heb ik liever een wat "nettere" en "minder opvallende" kleur (niet dat ik niet mag forummen oid (dat bepaal ik zelf wel :s), maar het valt gewoon zo op). :) |
Hmm, zou op zich niet moeilijk moeten zijn, maar ik vind dan wel dat de heren van s.com dat niet zelf moeten doen. Want als ze dat zelf doen blijven er maar mensen zeuren dat ze iets op een andere manier willen etc.
Een betere oplossing zou zijn om bij ´Mijn Profiel´ (niet alleen die van mij, maar van elk lid) een extra optie te zetten om zelf alles aan te passen. Dit kan lopen van getoonde lettertypen(alleen wat je zelf ziet dus, de rest ziet het zoals zij het willen), kleine kleuraanpassingen tot het aanpassen van de vormen van de verschilende knoppen. Geen idee trouwens of dit moeilijk is, ik heb helemaal niks met websites bouwen, maar het lijkt me wel een betere oplossing da gewoon een hele nieuwe lay-out te maken. |
Volgens mij kan je idd in Mijn Profiel zo'n optie maken... Stond die er eerst ook niet? (welliswaar gedeactiveerd?)
|
Het is wel mogelijk voor beheerders nieuwe themes aan te maken. De optie van Morridin zit voor zover ik weet niet standaard in Vbb, en dat zelf maken zou érg veel werk zijn.
Dus het zou wel kunnen, een extra thema; maar daardoor wordt Scholieren.com natuurlijk niet echt scholieren.com meer. Want dan zouden kleuren ed ook heel anders moeten. Gewoon niet forummen op je werk zou ik zeggen. ;) |
Citaat:
|
Deze kleuren kunnen toch gewoon blijven? Alleen je maakt een extra theme aan.
|
Hier is al talloze keren over gediscussieerd, en de uitkomst was steeds dat het er jammer genoeg niet komt, omdat niemand zin heeft om die themes te maken.
|
Die themes is toch niet meer dan het instellen van een paar kleuren?
De functie is sowieso al aanwezig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...light=template |
Citaat:
(ik werk voor me eige site ook met dit forum) dus het is zeker mogenlijk.. maar ik vind da geel wel gaaf eigk :p maan ik ben het er wel mee eens da je da aan moet kunnen passen.. |
gewoon instellen dat leden met 400+ posts het thema kunnen veranderen
dan hou je dus het karakteristieke een beetje, want nieuwe leden weten niet beter dan een geel forum en dan heeft het halen van 400 posts weer iets magisch |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar je kunt ook iets anders doen, bv dat het pas mag als je een maand lid bent ofzo het gaat erom dat je bij je aanmelding geen themes kan kiezen, dan weet iedereen dat geel de echte kleur is van het forum en naderhand kun je als je wil een ander kleurenthema kiezen |
Citaat:
Ik had eens bij een vriend op een gameforum gekeken en daar hadden ze naast de verschillende genre en systeem fora ook en onzinforum. Maar de posts die ze daar doen tellen niet mee. Zou dat hier ook mogelijk zijn? |
Citaat:
|
Dan gaat men op andere fora spammen. Dat is nog veel erger.
Maar 't punt is niet welke garde mensen het wel of niet kan, het probleem is zoals Jon in het vorige topic al meldde, dat er nog geen goede kleuren combo gevonden is. Dus als die er komt, kan er gekeken worden naar wie dat gebruiken mag, etc. |
Citaat:
ik ben btw tegen andere kleuren. ik vind dat geel wel wat hebben. het straalt wat leuks uit.. niet zoals fok forum dat wit is.. als je dat niet wil pas je je maar aan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zoals het feit dat de gele kleuren bleven.. anyway ik ben vanaf nu ook voor dus |
dat lijkt me idd ook wel een stuk fijner voor op school... het mag allemaal wel ofzo maar valt zo op :D
|
enigste wat hoeft is dat een ander css filetje word ingeladen..
|
Citaat:
|
Citaat:
onee.. niet alles is met css gedaan.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hier op s.com ben je vnl voor lol, ginder eerder om dingen te leren/aan te duiden bij anderen. |
IK WIL ROZE! :o
En anders rood! :D Dat geel kennen we nu wel :) |
Oke, nu weten we wat iedereen wil. Ik zou zeggen, ontwerp 't, en stuur 't op naar Jon, wie weet voert ie 't in.
Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32. |