![]() |
Datas van het jaar...
Wie wil ff alle belangrijke datas van het jaar voor me hier neer zetten
Oke sinterklaar en kerst weet ik wel bijvoorbeeld maar wanneer is het pinksteren herdekingsdag bevrijdingsdag enz??? Weet ze namelijk niet allemaal uit me hoofd en zijn er genoeg geloof ik |
5 mei bevrijdingsdag
5 mei dodenherdeking verders weet ik ook niet... |
4 mei: dodenherdenking
5 mei: bevrijdingsdag 8 & 9 juni: pinksteren 19 mei: Verjaardag kHebtrekInWatLekkers 4 oktober: dierendag |
1 december: wereld AIDS dag
|
(mierenneuken: 't is óf datums óf data, nooit datas! :P )
en op 1 mei is het de Dag van de Arbeid. |
Citaat:
|
30/4 Koninginnendag
4/5 Dodenherdenking 5/5 Bevrijdingsdag 29/5 Hemelvaart 8/6 & 9/6 Pinksteren 4/10 Dierendag :p 5/12 Sinterklaas 25/12 & 26/12 Kerst |
Citaat:
|
Citaat:
|
6 mei: bevrijdingsdag
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gut wat een temperment.... |
Citaat:
knap hoor, spotten met zinloos geweld en moord... |
Citaat:
Hulde voor Nare (y) |
Citaat:
Ik zou überhaupt nooit over dierendag begonnen zijn, jij begon er over, gaf een foute datum, dus ik verbeter je.. en dan ineens ben ik de persoon die iets doet wat jou niets kan schelen... Begin er dan gewoon zelf niet over zeg... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb er helemaal geen problemen mee, dat je me corrigeert. Ik gaf alleen aan dat de datum en dierendag in het algemeen mij niet echt warm maken van binnen. Dat jij echter een verband ziet tussen mijn intelligentie en mijn (afwezigheid van) interesse in dierendag zegt volgens mij meer over jouw intelligentie dan over de mijne. Dit is gewoon onjuist |
Citaat:
Meer niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
13 maart de dag van de rechten van de blauwe vinvis.
|
Citaat:
"Datums" is volgens mij ook fout :p. |
Ook belangrijk:
April 2003: 2e maand van de filosofie. |
Citaat:
´da·tum de datum (mannelijk); de datums/data |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
15 Januari is mijn verjaardag. :) ;)
|
en 26 februari mijn verjaardag....niet vergeten he:P
|
Citaat:
|
9 november
|
en niet te vergeten 24 maart
|
2 mei: naar Hans Teeuwen in Beverwijk
3 mei: nieuwe Zelda voor GC 4 mei: ik jarig 6 mei: ouders trouwdag (y) |
5 april: jarig
5/6 december: Sinterklaas 25/26 december: Kerst 31 december: Oudjaarsdag 1 januari: Nieuwjaarsdag 14 oktober: mijn zussie jarig 6 juni: mijn pa jarig 22 september: mijn ma jarig 29 mei: de vriend van mijn zussie jarig 4 oktober: mijn cavia jarig :D (tja tis dan dierendag maar hij moet wel rond die tijd zijn geboren dus vieren we het dan altijd ook op die dag :D ) 7 april, 26 april, 28 april, 22 mei, 5 juni, 13 juni en 10 december zijn de verjaardagen van mijn beste vrienden. 20 juni: laatste schooldag 9 juli: op vakantie in Frankrijk :) 25 juli (ongeveer): terug in Nederland 11 augustus: vakantie in Texel :cool: 15 augustus: weer thuis 29 augustus: boeken afhalen op school 1 september: begin nieuw schooljaar 25 april / vandaag: FC Volendam - MVV :D ;) 2 mei: MVV - Go Ahead Eagles :D ;) 9 mei: Veendam - MVV :D ;) 16 mei: MVV - Haarlem :D ;) 23 mei: FC Den Bosch - MVV :D ;) 30 mei: MVV - VVV :D ;) Maar misschien gaan die wedstrijden allemaal niet door i.v.m. mogelijk faillissement :( 3, 4 en 5 maart was carnaval dit jaar d8 ik, ook heel belangijk :cool: 18 april: Goede Vrijdag 20 en 21 april: Pasen 30 april: Koninginnendag 4 mei: Dodenherdenking 5 mei: Bevrijdingsdag 22 mei: Hemelvaart 8 en 9 juni: Pinksteren Zo, nou vind ik het wel welletjes :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
16 augustus
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
18 mei: de verjaardag van de paus(en van mij :) )
12 juni: dan begint mijn zomervakantie |
Citaat:
|
6 juni: Sjavoe 'ot (joodse wekenfeest)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
data's nog wel :|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58. |