![]() |
Als je bij het raam zit..
... en je zit verschrikkelijk in de zon of het tocht er of zoiets... kan je dan daarover gaan klagen bij het LAKS ofzoiets?
|
Citaat:
Alles wat je examen kan belemmeren, kan je melden. Dus wanneer een leraar telkens zit te kletsen, of wanneer er vlakbij luidruchtig iets wordt gemaakt met een boormachine... Dat soort dingen kan je allemaal melden... |
Lijkt me wel heel erg drastisch om zoiets te doen. Je kan beter de surveillant aan zijn/haar broek trekken, en vragen of je ergens anders mag gaan zitten. Ze kunnen het moeilijk weigeren dacht ik zo..
|
Citaat:
|
Ben ik blij dat wij in de gymzaal zitten waar weinig zon binnenkomt...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De school is dat soort dingen vast wel gewend Je kunt het natuurlijk altijd melden bij het LAKS ofzo, maar de vraag is of ze er ook wat mee zullen doen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij ons gingen ze heien oid...en er was een ongeluk voor de school oid...en een survaillant ging bellen over zijn kleinkinderen onder het examen... :eek: 'k vond het wel lachen...had ik tenminste iets te doen. :D Maar 'k kan me voorstellen dat het ook erg storend kan zijn (was het soms ook wel een beetje). |
wij zitten in de kantine van de oude school en daar valt geen licht naar binnen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07. |