![]() |
Kommil Foo
hallo!
ik ben gisteren naar Kommil Foo geweest, 2 belgische cabaretiers die ook nog eens supermooi kunnen zingen! kennen jullie dit ook? ik ben benieuwd... xiao margreet |
niemand.....?????
zonde, zonde, zonde!!! |
Ik heb ze voor het eerst gezien in het vondelpark, vorig jaar in juni. Ik kon ze niet maar ik vond de liedjes zo mooi dat ik meteen naar hun site ben gegaan en alle liedjes heb geluisterd. Daarna meteen 2 CD's en een video besteld en natuurlijk meteen theaterkaartjes. Ik vind ze echt geweldig. Vooral het stukje in de voorstelling waarbij mich allerlei geluidjes maakt. en ook erg leuk hoe ze een zwangere vrouw uitbeelden :D
|
zalig heb ze al e paar keer zien optreden
heb ook een paar cd's en net toen ze bij ons es kwamen optreden was er iets mis met die microdingen waardoor ze massas hebben zittn improviseren en het nog langer duurder super |
Ik heb ze gezien in Cappelle a/d IJssel; ze waren erg goed! Dat hoorspel was vooral gaaf. :d
|
aaah gelukkig! toch nog mensen die ze WEL kennen. Ik ken alleen maar 'lof der waanzin' van hen, en die zwangere vrouw en het hoorspel waren zeker super!!
ik ben ook gelijk naar hun site gegaan om alles te lezen enzo:) leuk dat jullie ze ook leuk vinden! xiao! margreet |
Ken je het verhaal van t prinsesje dat zo graag een hoer wou zijn? Nee? Downloaden! is heel leuk :)
|
die is wel grappig
maar ik vind dat er ook nog liedjes zijn waar ze nog emotioneel overkomen enzo das ook nog lief |
Citaat:
xiao |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26. |