![]() |
Sheep, dog 'n wolf
wie kent dit spel en speelt het wel eens?
ik heb het al een tijdje in huis, maar het was uitgeleend aan de (inmiddels aan het spel verslaafde) vriend van mn zusje, dus nu ga ik het weer spelen. kent iemand het? en wat vind je er van? zelf vind ik t heel leuk en komisch... |
tis fun idd :D vooral als die wolf achter je aan komt :D
http://www.voodooclub.de/Sheep_Dog_Wolf/sdw.JPG http://www.spielmaschine.de/img-b/b_sheepdognwolf_4.jpg zo'n leuk sfeertje heeft die game :) effe demo downen edit: ff andere screen, deze waas te groot ;p |
die hond bedoel je zeker?
ja, is idd heel grappig.. het is ook heel leuk gedaan, want die eend die slist enzo.. vind t echt gaaf.. en dan moet je die schaapjes ook nog gaan lokken en dat sluipen is ook super.. :D |
kent verder niemand dit? :confused:
|
jawel paar keer gespeeld :) was wel leuk maar kvond het nog best lastieg op een gegeven moment wel leuk (y) !
|
tis ook wel lastig soms..
gisteren met mn vriend gespeeld. hij vond t ook wel leuk.. vanavond (of ergens deze dagen) maar proberen dat ene level weer uit te spelen, want ik heb t al heel lang niet meer gedaan en weet eerlijk gezegd nie tmeer hoe t echt moet :D) |
heb ooit es de demo gedaan...., het heeft geen verpletterende indruk achter gelaten, om het zo maar even te zeggen :o
|
jah zie je wel! nu val je door de mand!
dat je hier zegt dat je niet meer weet hoe het moet! ;) :P maar maak je niet druk hoor schat.. die indruk kreeg ik al :P CIAO |
Citaat:
ik geef me over.. maar heb jij n idee dan? we gaan probere.. :D soms wel frustrerend als je niet weet hoe je verder moet :p |
kom maar op lieverd..
ik denk je er gewoon uit met sheep dog 'n wolf.. maar goed.. moet wel ook ffies dat spel thuis hebben.. anders kan jij alleen stiekem thuis oefenen ;) :p Dikke KUSZ |
ik naamzoek soms op wolf :bloos:
|
En dan up je dit topic... Ga terug naar onzin ofzo. :nono:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49. |