![]() |
stelling: ID&T té mainstream
Ik vind dat ID&T veels te veel 'grote massa' muziek uitbrengt (denk aan hardstyle en trance) en geen aandacht schenkt aan de wat apartere dance!
|
Zoals elk bedrijf moeten ze ongetwijfeld geld verdienen.
Dat doe je niet met alternatieve dingen. Wees blij dat ze dat doen, is er iig geld om ook es wat alternatiefs te organiseren. |
Je kunt ook groot worden met aparte dance, kijk maar naar Warp records......
|
Eigenlijk zouden ze als bedrijf dat een erg grote steen heeft bijgedragen aan het gabber gebeuren preventief geruimd moeten worden.
|
Dit is een bedrijf.
Bedrijven moeten winst hun voortbestaan veilig stellen en zo mogelijk winst maken. |
Citaat:
|
Ik vind da van ID&T wel prima zo.
Er zijn genoeg andere kleine en grote organisatoren die ruim aandacht besteden aan veel verschillende stromingen van muziek. * Q-Dance * Awakenings * Nexus * Eclips * extrema * Lovefields Genoeg andere en ID&T is ook net zo commercieel en groot |
Ik denk dat dat wel meevalt. Ze pakken juist de mainstream en laten de minder commerciele dingen voor de andere organisaties liggen.
Best vreemde cultuur die muziekwereld. De bedrijven concurreren elkaar niet kapot, terwijl dat overal wel gebeurt. |
Het is juist mede dankzij ID&T dat (vooral) hardstyle nu zo populair is. Het zou wel een hele rare zet zijn als ze nu hun eigen succes gingen tegenwerken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37. |