![]() |
serieuze vage vraag
Wat verstaan jullie onder kamertemperatuur?
Oftewel wat is "normaal" waar je je thermostaat op zet in de huiskamer? Thanx ;) |
Citaat:
|
Citaat:
mijn moeder donderd dat ding altijd op 16 - 17 :( das mij veel te koud maar dan beweert ze dat dat normaal is, en ik het "altijd" koud heb... vandaar deze vraag ;) |
Citaat:
Op de thermostaat zit vaak ook zo'n thermometertje, bij een temperatuur rond de 20 graden voel je je het fijnste, dus daar kan je ook op letten :) |
Hier staat 'ie op 22 graden.. :o
Normaal staat 'ie lager, voel me alleen niet zo goed, (beetje ziekig), vandaar ws. Lager is namelijk best koud. :| |
37.4 graden Celcius ;)
|
Citaat:
|
Volgens mij bestaat daar wel een 'regel' voor. Ik meen dat het iets is tussen 18 en 25 graden, in ieder geval redelijk hoog. Voor mij is kamertemperatuur 21 graden.
|
volgens mij is kamertemperatuur bij scheikunde en als het op producten staat: bewaren bij kamertemperatuur dan is het geloof ik ongeveer 15 graden.
Hier in huis staat de thermostaat tussen de 18 en 20 graden, meestal op 19 en 's nachts op 15 |
Citaat:
|
19 of 20 graden
|
Kamertempratuur is 'officeel' 22 graden celcius, van deze tempratuur word ook uitgegaan bij het maken van berekeningen met betrekking tot de EPN (energie prestatie norm), dit is een eis waar elk nieuw huis aan moet voldoen, ik zal hier maar niet verder op ingaan :)
|
Bij ons thuis is het meestal 18 of 19 graden, en hoger krijg ik t veel te warm :)
|
21,5 graden. Is wel een aangename en lekkere temperatuur.
|
18
|
19 graden normaal gesproken, in de winter vaak 18
ik heb dus altijd koud :( |
[vervelend] De temperatuur die in de kamer is. Duh. [/vervelend]
Zo'n 18-19 graden. [vervelend] Fahrenheit. [/vervelend] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56. |