![]() |
Wolfenstein: Enemy territory
Begonnen als een expansion pack voor RTCW, werd later stand-alone, en nu is het single-player gedeelte gecancelled. Wat overblijft is een !!GRATIS!! te downloaden stand-alone multiplayer-spel, dat erg veel wegheeft van zowel RTCW als Battlefield 1942. Zeer de moeite waard :cool: .
Nu in de beta, hier te downloaden (101 MB). Iemand al gespeeld? http://images.3dgamers.com/logos/gam...fensteinet.gif |
Beta? wat lul je man
Alles klopt maar die "beta" van je is de Demo die ze enkele dagen geleden hebben uitgebracht. Ik vind het een hele verbetering dat de Engis nu ook op bepaalde sites gebouwen kunnen neerzetten en mijnen kunnen leggen.. Ook vind ik het gaaf dat je (vooral in campaign mode is het makkelijk) skills verbeterd kunnen worden e.d. Maar het is een officiele demo hoor :) |
Heb het nog niet geprobeerd maar ik zkers een keer downe heb rtcw veel gespeeld en speel het nog.
|
Ik speel hem nu dagelijks en ik vind dat het een aantal leuke (goede) verbeteringen bij zitten.
Zo kan een covert ops kleren verwisselen met de tegenstander. Er zitten voertuigen bij (hoewel je die in de beta versie niet kan besturen) engineers hebben de leuke mogelijkheid om een granaat op hun geweer te plaatsen. Meer quick teamchat mogelijkheden. Radar Er zitten nog wel een paar minpuntjes bij, waarvan ik het geluid de grootste vind. Als ik het geluid vergelijk met die van rtcw moet er toch wat veranderd worden willen ze die van rtcw evenaren of verbeteren. |
:o demo idd
|
Ik vind em supervet, en hij gaat minder snel vervelen dan het origineel denk ik.....
|
Ze hadden dat experience er wel uit kunnen laten
al is het wel weer een opgave om alle characters skilled te krijgen.. maar het verdwijnt toch na 3 potjes |
kvon RTCW al niks, en dit ook niet, ik wil niet denken, ik wil schieten.
|
Citaat:
De geluiden zijn imho stukken beter als in het origineel :) Kwa skills valt het ook best mee met sterkte ofzo.. slechts dat je meer HP, sneller stamina krijgt en je powerlvl van o.a. de airstrike en atillery wat sneller omhoog kruipt.. Vind het ook best cool dat je de vijand zijn uitrusting kan overnemen.. alleen jammer dat er dan van die n00bs van je eigen team op je beginnen te schieten :/ Radar is iig een HELE verbetering |
Citaat:
Het enige spel dat ik teamplay kan/wil spelen omdat het ECHT werkt. Dwz als je een beetje mensen met brains in je team heb maar dat is meestal wel zo. Hmm lijkt me wel interessant dat Enemy Territory. Maar engineers die gebouwen kunnen maken?? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
Kies voor de moffen. Die hebben grijze pakkies. Zie je die knakkers in het bruin met hun Thompson? Schiet die neer. Zie je 'n dooie grijze op de grond happent naar lucht? Heal hem. |
Is het bij iedereen dat je geen servers meer kan vinde online? Of ben ik de enige? :o :(
|
ASE doet wonderen
|
Citaat:
|
all seeing eye .. een server browser voor online games :)
|
Citaat:
|
leuk spel maar jammer dat je nog steeds goed kan zien dat het low budget is
|
Hij is wreed!! :D
Kom spelen op onze clan server: 130.89.170.33:27962 (Fearmonger) (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |