![]() |
Haar?!
Hoi,
weten jullie nog leuke tips voor het haar hoe je het kunt doen?! :confused: |
Gekamt,
Niet Gekamt, Los, Vast, met Gel, zonder Gel, met Wax, zonder Wax, met Kuif, zonder Kuif, etc. |
kaal scheren
de helft eraf scheren een derde eraf scheren een vierde eraf scheren ... ... |
dreads
leuk kleurtje klaar |
gewoon NIET doen
|
Permanentje :p
|
Pruik
Hanekam Tot op je enkels Groen Pijpekrullen |
Citaat:
hip (y) |
lang laten groeien...
|
Kaal :D
Streepje :) Driehoekje :) Figuurtje :D :cool: Laten groeien :( |
|
muts op zetten
|
Beste kerel/kerelin,
je zou het zoals mijn persoon kunnen doen, overlopende rand net tot iets over de oren. Dan moet je natuurlijk tijdens de hockey/tennis wel een haarband omdoen wil het haar je niet in de ogen gaan hangen. Toedels. |
Citaat:
|
Citaat:
Eindelijk een Coen fan op het forum! En ontopic:ZVoor meisjes: lekker sensueel lang en los. En voor jongens absoluut kort, en warrig. En in beide gevallen geen rotzooi erin smeren! |
Citaat:
|
Gewoon los, achterover. Niets speciaals is altijd het mooist.
|
ik doe mn haar altijd zo raar mogelijk!!
Bijvoorbeeld: 2 staarten maken en dan ff lekker dr tegen in gaan kammen zodat je haar beetje heel vaag zit dan kun je het zo laten of je kan het nog een beetje vast zetten... :D |
Citaat:
was dat maer waer. Ik heb goede herrineringen aen mijn jeugd, mijn eerste pilsje mijn eerste kerelinnetje. Ik heb echter de bron niet ontdekt, ik merkte op dat mijn leeftijd verkeerd was ingevuld ik heb het slechts gecorrigeerd. Toedels. |
Citaat:
Het is ook moeilijk, sommetjes boven de tien. Dat snappen we heus wel. |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: ga naar een goeie kapper en zeg: "doe der es wat mee!" altijd een verrassing |
Hele dag niet uitborstelen, sex hebben, slapen, sex hebben, douchen, door de regen fietsen, tussendoor vooral niet borstelen kammen:)
Dan zit het zo: http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=102627 |
( voor korttt of half lang haar :) beetje nat maken, met fohn en ronde borstel naar buiten fohen ( alle plukken) en dan met wax daarna de puntjes doen...(:
|
poesiefox: :D :D :cool: (y)
ondercover forummers zijn er ook zo makkelijk onderuit te lullen |
sarahbressers: hahaha :D (y)
ontopic: gewoon je haren los doen, ga er niet van die geflipte speldjes, knotjes etc inmaken want dat ziet er al helemaal niet uit. |
Dreads
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22. |