![]() |
Ovide
Deze serie werd vroeger op kindernet uitgezonden en was helemaal top!!! Wie wil zijn Ovide herinneringen met mij delen?
|
Er was zo'n enge slang. :o
|
Citaat:
Hoe heette die serie toch ook al weer? |
"Kijk uit malloot, een kokos noot"
Ovide is :cool:, vroeger keek ik er vaak na. Zozo was gaaf. |
Dat was echt geweldig! :o waar is de tijd gebleven dat er nog écht leuke tekenseries waren..
|
Geweldige serie!!
Zouden ze die niet een keertje kunnen herhalen ofzo? |
k heb net even dat lied ge download..oh..zogeweldig :o (y)
|
Citaat:
|
Ik vond die luiaard altijd zo cool die altijd uit die boom viel :cool:
|
Citaat:
|
Die slang had toch ook zo'n vriend? :confused:
|
Dat is Zozo
|
Citaat:
http://www.aowz68.dsl.pipex.com/cart...vide/ovide.gif |
Maar als je nu naar van die programma's kijkt vind je het vaak helemaal niet meer leuk. Ik vond toen ik klein was Samson en Gert helemaal geweldig en nu vind ik het echt oersaai!
|
Citaat:
|
ik vind het echt geweldig dat er echt overal ineens uit het niets een teevee kon opduiken met iets van nieuws.
heb samen met vriendjes en vriendinnetjes vorige week vrolijk ovide liedje zitten zingen op school. (mensen keken wel vreemd) |
ovide was altijd erg gaaf ja! ik weet zeker dat als ik dat nu kijk ik het nog steeds leuk vind hoor! net als Alfred en al die andere tekenfilms. het stomme is wel dat ik al die series met echte mensen die ik vroeger geweldig vond (denk aan Bassie en adriaan & Samson en gert) nu helemaal niets meer aan vind, en dat komt niet echt door de nieuwe die erin zitten (dat is bij Bassie en adriaan niet eens) maar het is gewoon heel saai, echt stom :s
die luiaard die uit de boom viel in t beginliedje met die koptelefoon op zn hoofd is leuk haha en dr was altijd zo'n hele sukkelige onhandige vogel (?) die vond ik altijd het leukste! ovide zelf was nog het minst leuk geloof ik... :) |
ovide en z,n vrienden rocken je uit je sokken
|
Liedje gedownload? waar waar waar
Kijk uit malloot Een kokosnoot je kunt ze niets verbieden de vrienden van Ovide wat een kabaal 't loopt uit de hand Ovides vrienden springen uit de band uit de band! Die aflevering waar Pii koning wordt, Pii de Eerste. Ik zie hem nog staan met dat manteltje om...en die kroon die afzakt en naar zijn staart toe glijdt.. |
Citaat:
jaja die afl. ken ik ook nog wel! en er was er ook een bij een tempel. En in het voorstukje zag je pii die door van die muggen gestoken werd en in een grafkist lag ofzo iets :p |
Meest geweldig nog wel dat iedereen helemaal verliefd werd op dat nieuwslezeresvrouwtje.
Hoe heetten die drie vrienden van Ovide ook alweer. |
Oeh, dat was echt gaaf :cool:
Ik heb dat zeer vaak gekeken vroeger, dat begintuentje is cool! |
Kan me er vrij weinig van herinneren, alleen dat die slang van de letters OVIDE uiteindelijk VIDEO maakte ...:)
|
|
|
Ik keek dat vroeger elke keer. Echt een topserie. :cool:
|
het eiland is een speelterrein, wie laat ons lachen, gieren? Ovide en zijn vrienden....het avontuur, beleef het mee, ja met ovides vrienden op tv, OP TV!!!!!
(y) |
Peli was tof! Hij had een café waar ze dan iedere aflevering hun plannen gingen bespreken!
|
Ovide roelt!!! :)
|
Kijk uit malloot een kokosnoot!
|
ja! Ovide..! Met zo'n tv die altijd met het nieuws (storm, vulkaan..) opeens uit de boom kwam.
|
Ik heb mijn bandje weer onder het stof vandaan gehaald :)
|
:D Die tv die overal vandaan kwam, geweldig, Zozo is ook uberkoel.
|
Citaat:
Geweldige site, zojuist toegevoegd aan de favorieten! |
geweldig programma! ik heb nog steeds vaak t liedje in mn hoofd.. :o
|
Grappig, dat was leuk ja :) was het al helemaal vergeten
|
Ovide was vroeger echt mijn favo tekenfilm, samen met Alfred Kwak. Ik heb er ook nog zo'n 'winterboek' van liggen met allemaal verhalen er in.
Ik kan me ook nog zoiets herinneren als een houtworm, maar wat voor een functie die nou had? Weet iemand dat nog? |
psychedelische shit was dat..ik hoor het ze nog zingen.. "met calimero en z'n vriendjes"...nee.
|
Citaat:
|
Die rooie schoenmaakwurm heette volgens mij Polo. En het hulpje van Pi heette Zozo. Er was ook een dikke witte vogel en later kwam er ook een meisje kangoeroe bij.
En ik vond het trouwens erg vaag dat er altijd ineens een TV uit de grond kwam met zo'n sloerie met roze haar. Snapte ik echt geen zak van.... En die 3 beertjes en die luiaard in die boom die altijd commentaar gaven. Oh meeen ik hield echt van die serie. |
na lang nadenken herinner ik me weer iets ja! allemaal van die rare beesten, geen idee hoe ze heten. en inderdaad die slang ja!
k kan me er weinig van herinneren, maar k weet wel dat ik het een coole serie vond! |
die worm vrat alles op en dan stortte alles in. :D
|
Das ook niet aardig van die worm...
|
wat ik me nog herinner is de volgende zin:
Pi: '....en toen zei de grote Pi tegen zijn apostelen...' Ovide: 'stoppen met die verkleedpartij!!' en toen waren de vrienden van ovide weer gered... :p |
damn nu ik de plaatjes zie weet ik het weer. vond het vroeger wel heel leuk kan me nu heel weinig herrineren. jammer. dat heb ik met de meeste tekenfilmpjes. xxxx
|
ik dacht dat ik het niet kende maar nu k het liedje hoor en de plaatjes zie.... ovide was gaaf! :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53. |