![]() |
Spray blond
Vraagje.
Heeft er hier toevallig een donkerharig persoon ervaring met dat spray blond-spul? Van dat spul dat je op je haar spuit en vervolgens moet je er een tijdje mee in de zon zitten, dan wordt je haar lichter. Wat voor effect zou dat hebben op bruin haar? Want het is eigenlijk voor blond haar bedoeld geloof ik. Ik wil namelijk wel een paar plukjes in mn haar wat lichter, beetje zomer-effect, en dit is op zich natuurlijk wel een snelle en handige methode... Iemand ervaring? |
Je zou ook citroensap kunnen proberen maar ik weet niet of dat werkt op bruin haar
|
amateur
heb je geen geld voor de kapper |
Ik heb het heel vaak gebruik toen ik nog normaal haar had en mn eigen kleur (donkerblond/lichtbruin).
Het is heel moeilijk om er echt plukjes mee te maken, maar het licht wel goed op, volgens mij is er ook spray blond voor bruin haar... |
Citaat:
|
ik heb het ook in mijn dretjes.
en ik heb donkerbruin haar van nature. ik heb het er nu in totaal 5 keer ingespote, verdeeld over 3 dagen, en een paar uurtjes in de buitenlucht geweest met redelijk veel zon. voor is mijn haar van donkerbruin naar goudblond gegaan, en de rest van mijn coupe is een dikke tint lichter, dus het helpt wel, alleen in niet huppaa in één dag ofzo. je moet geduld hebben ervoor. en flink veel erin spuite. |
Oke mensen dank u zeer (y)
Vriendin van me heeft het thuis wel dus ik ga binnenkort wel eens even een pluk uitproberen. |
hooooi!
nou, ik heb dat wel eens geprobeerd, met die spray. maar het werkt niet echt, dat komt denk ik ook wel omdat ik al heel erg blond ben van mezelf, dus ik zag niet echt een verschil eigenlijk! xxx |
jaja bij mij werkt het erg goed! van donderblond/bruin naar goudblond!!
x |
het werkt heel goed...
|
Ik heb van mezelf gewoon bruin haar, en dat is na het sprayen idd plaatselijk goud-bruin geworden. Het is een leuk zomer-effect geworden, maar ik heb wel een hele winter met een zomer-effect gelopen voor het uitgegroeid was.. :o
Tip: Als je oplet dat je telkens alleen dezelfde plukjes doet, worden het ook plukjes :) en stoppen met sprayen voor het 'goed' is, want het bleekt nog door. |
idd het is feitelijk een 4% H2O2 oplossing, aardig agressief.
te veel is dus ook niet geweldig voor je haar, maar technisch gesproken is het het zelfde effect als zon (y) |
nja, op zich werkt t heel goed -heb t jaren gebruikt- en t ziet er heel natuurlijk uit enzo, maar plukjes doen lijkt me lastig eigenlijk...
|
ik heb t ook gebruikt..
mn haar werd er heel droog van.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24. |