![]() |
Huiduitslag
Paar dagen geleden was me vriendin langsgekomen die zich blijkbaar verkouden heeft...dus door haar ben ik nu ook aangestoken ..wat gevolgen heeft dat ik me niet lekker voel..om de seconde moet gaat hoesten en als ik hoest dat ik echt heel erg pijn in me buik heb..koorts heb etc etc...maar ik heb nu hele kleine rare bultjes op me hand gekregen...op me vingers...in me handpalm..en op me voet..en voor de rest nog nergens...weten jullie misschien wat dit is???? want dit is de eerste keer dat ik zo'n uitslag krijg wanneer ik griep heb??? ik ben bang dat ik t overal ga krijgen op me heel lichaam.. :( .alvast bedankt.
kusjess |
Ik weet ook niet wat het is... jeuken de bultjes? Probeer er eens een paar dagen een niet-agressieve creme (handencreme of calendulazalf) op te smeren... om te zien of dat helpt? Dat zou ik iig doen...
|
als het jeukt... allergie denk ik. of ik bedoel eigenlijk dat dat het zou kunnen zijn en ik verder niets anders zou kunnen verzinnen. of je hebt rode hond ofzo.
|
Misschien ben je inderdaad ergens allergisch voor. heb je bepaalde (nieuwe) medicijnen gebruikt voor je griep?
Misschien moet je gewoon even langs de huisarts gaan. Het zou best kunnen dat je met een crémpje er zo weer van af bent :) Maar aangezien je ook andere klachten hebt kan je best een een of ander virus hebben opgelopen. Ga in ieder geval even langs de huisarts! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20. |