![]() |
Hoe moet ik het zeggen.....?
Ik vind een jongen leuk, en ik wil het hem gewoon zeggen (naja emailen :o ) Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben, of ik kans maak e.d.
Alleen kom ik er niet uit hoe ik met moet formuleren, op een leuke, liefe, subtiele manier. Iemand tips, het moet ook weet niet TE worden (if fyou know what I mean). |
*denkt* stuur een meel met: Bel 112, cupido heeft me neergeschoten!! :D :p
|
Ik weet niet hoe lang je um al kent maar misschien heb je zn adres?Dan zou ik um een lieve kaart sturen ofzo...En dan niezo slijmballe ding maar een met een lief beest erop ofzo en dan een tekstje eronder...
'Ik vind je lief...' 'Ik zit nu al een tijdje in een onzekere tijd....wat vind je nou van mij' Zoiets? Ik zou t niet weten maar een kaartje is persoonlijker als een mail...Vooral met zo'n mededeling... |
mjah, maar wil gewoon beetje iets serieus, en niet te overdreven, gewoon beetje straight to the point, maar ik kan het gewoon niet goed forumuleren, eigenlijk durf ik het gewoon niet :o maar doe het toch.
|
Ik denk dat je het hem beter niet zo kunt zeggen.....komt zo beangstigend over.......ik zou gewoon eerder vragen ofdattie een keer mee uit gaat ofzo....meer een hint geven dan rechtstreeks zeggen en aan zijn reactie merk je vanzelf wel of het wederzijds is.....gaat hij mee uit kan je hem altijd gewoon zoenen....
Succes in ieder geval! *knuffel* (duim voor je!) |
Citaat:
tis toch altijd leuk als iemand je leuk vind :confused: |
Je moet gewoon zeggen dat je hem leuk vindt. Wedden dat ie ja zegt? ;)
|
Citaat:
Maar ik vind het zo stom om alleen te zeggen "ik vind je leuk" nog iets er omheen heb ik nodig zeg ma. |
Citaat:
En als dat uitgana er niet van komt moet je er wat meer achteraan zitten, stel een datum vast.......succes |
ik weet niet echt hoe ik het moet zeggen, maar ik vind je eigenlijk best wel leuk, ik weet alleen niet wat jij er over denkt... ik hoor het wel hoop ik.
dat heb ik staan, alleen durf nie op verzend te drukken, misschien ben ik wel bang voor de waarheid. |
Toepasselijke songteksten werken altijd! (y) :)
|
Waarom vind je hem leuk ? stuur email of bel hem gewoon, wees eerlijk en zeg alles dat je wil zeggen, dan heb je achteraf het minst spijt...succes (y) (y)
|
neuke?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42. |