![]() |
nieuwe mp3 codec nodig ofzo?
ik heb nu al een paar nummers op mijn pc staan die gedownload zijn, maar die niet afgespeeld worden.
Ik heb zo'n programma (dBpowerAMP Music Converter) waarmee je mp3's en wma's mee kan converten. Dus ik dacht, dan probeer ik ze daar wel even door heen te halen. Dat deed ie ook wel gewoon zonder fout melding, maar het bestand dat ie genereerde is dan maar 26 Kb. Maar je hoort dan wel een klein stukje muziek. HEt lijkt dus wel een of andere beveiliging. Weet iemand hier meer van, en hoe je dit kan oplossen. Is het bijvoorbeeld gewoon een nieuwe codec die je nodig hebt ofzo. P.S. Ik heb voor de zekerheid ook de nieuwste versie's van winamp en mediaplayer geinstalleerd enzo, dus daar ligt het niet aan |
zijn de mp3's wel helemaal gedownload?
|
ja, ze zijn helemaal gedownload. Daar had ik idd ook nog aan gedacht. Maar dat is het dus niet
|
ik had ze trouwens ook nog geprobeerd af te spelen op onze andere pc's maar dat werkte ook niet
|
Zit er op die WMA's geen DRM?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat niet, maar dat was gewoon een poging om die muziek bestanden toch te kunnen beluisteren. |
Wat dacht je van opnieuw downloaden? Misschien zijn de files wel gewoon corrupt. Of zijn het er 10tallen?
|
Citaat:
Echt, ik snap je nou helemaal niet meer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13. |