![]() |
Hoe speel je in godsnaam een akkoord...
...waarbij je 5 vingers nodig hebt?
Probeer nu Lake of Fire te spelen.. 35533 ofzoiets |
dan doe je die drietjes met 1 vinger: de wijsvinger, gwoon heel de wijsvinger over de derde fret heen.
|
gewoon alleen 355 spelen.
niks mis met luiheid |
heel simpel hor,
gwoon wijsvinger blabblablabla gaaf liedje trouwes k kan hem ook jeee :) |
Citaat:
Apu: gewoon barre maken dus? dom dat ik daar niet aangedacht heb |
Ik zou bijna denken dat er serieuze antwoorden gegeven worden hier.
Ff in miijn ogen wrijven. NIemand die een afkrakend dan wel sarcastisch antwoord geeft? Ik laat het er ook maar bij. Gewoon doen wat ze hierboven zeggen |
barré: hele vinger over de hals, dan heb je dus alles op 3
dan de pink en ringvinger op de 5en plaatsen tadaa |
maar das dan voor mensen die echt heeeeeel goed willen lijken he.
|
Citaat:
|
kan me voorstellen dat bepaalde akkoorden wat moeilijker zijn met kleine handen. Toch blijft het een kwestie van uitproberen en veel oefenen :)
|
God god. Je hebt gelijk hoor 86. Fuck dat kan je toch zelf wel verzinnen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed, zo true als jij zal ik toch nooit worden, so I don't keep trying :rolleyes: |
Das toch één van de makkelijkste akkoorden die er bestaan..
En dan nog vragen hoe je hem moet pakken.. Maar okeej as said wijvinger helemaal over de 3de fret, rinvinger pakt de 5de fret (2de van boven) en je pink pakt de 5de fret (3de van boven).. Yeah en je hebt hem O_o.. |
Je legt dan gewoon een bar over de derde fret heen ( je wijsvinger over alle zes de snaren leggen ) en de 2e en de 3e snaar die op de vijfde fret moeten die doe je gewoon met je middel en ringvinger . Is dit gewoon verplaatst Gmineur akkoord?
|
Citaat:
|
"Hoe speel je in godsnaam een akkoord..." moet toch elke keer lachen :D
|
Wat een amateuristen hier :)
|
naturisten
|
humoristen :rolleyes:
|
rolleyeisten
|
Citaat:
de 5en met pink en ring vinger en de 2 3en eronder met je wijsvinger als je moeilijk wil doen |
als je zo'n akkoord nog nie kan spelen dan is die gitaar je niet waard ofzoiets :D
|
wat een true-heid hier zeg...
Citaat:
|
244320
komt regelmatig voorbij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ringvinger + pinnk op de 2 4-tjes.. wijsvinger op de 3 klaar is kees |
duim-ringvinger-pink-middelwinger-wijsvinger. open.
|
Citaat:
het moet zoals morris zegt |
Citaat:
|
Citaat:
|
jah ik heb het al geprobeerd... het lukt me nauwelijks.. misschien is het op een electrische gitaar makkelijker
|
Citaat:
hoe moe ik dat dan doen :S *k, maybe beetje dom osso, maart uk me egt niej, en oefen dr al best lang op.. want ik krig duz niet de onderste snaren "dicht" :( :confused: |
Citaat:
nee nu ff serieus.. ik kan me niet voorstellen dat je wijsvinger te klein is eigenlijk.. als je gewoon je wijsvinger er van boven oplegt.. dus gewoon plat, en met het puntje van je wijsvinger aan het begin van de toets, waar komt de andere kant van de toets dan op je wijsvinger? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als ik dan mijn wijsvinger over bv de eerste fret leg, dan kan ik de 3 onderste snaren niet mooi dicht krijgen, waardoor dr n heel vaag geluid uit komt :P en ik moet ook egt veel kracht zetten, waardoor ik dus haast mn andere vingers niet kan bewegen, omdat dan mn wijsvinger verschiet.. *begrijpen jullie ut nog?* k doe altijd gewoon mn ring af ensow, maar kan het zijn dat mn vinger minder soepel is door het dragen van mn ringen osso? *klinkt vaag, mujah* |
Citaat:
|
Citaat:
|
*voelt zich goed omdat ze het accoord kan spelen en intussen ook just the way i do hahahaha*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09. |