![]() |
vind jij piercings (sexueel) opwindend?
Ik hoor jullie denken: "nee niet weer", maar dit keer wil ik het over piercings in het algemeen hebben en niet specifiek de geslachtspiercings.
Ik vraag me af of er hier mensen zijn die piercings (sexueel) opwindend vinden? En welke piercings dan? Ik zal zelf effe beginnen. Ik vind bepaalde piercings zeker opwindend. Ik heb zelf een tepelpiercing en dat heeft wel wat opwindends. Ook bij het vrouwelijke geslacht vind ik tepelpiercings opwindend. Ook tongpiercings zijn geil :o nu jullie! |
Zoals Youp van het Hek al zei: Nou dan doe ik zelf wel wat meer m'n best.
Nee dus. Hoewel het ongelofelijk geil kán zijn. |
Ik vind het niet speciaal opwindend, maar ik geloof dat mijn vriendje wel erg blij is met mijn tongpiercing tijdens bepaalde bezigheden...;)
|
tongpiercings zijn idd errug geil :D
|
Een navelpiercing is wel mooi :), maar om nou te zeggen dat ik het opwindend vindt, nee.
|
Neu ik vind het niet opwindend ofzo... het kan wel mooi staan... maar geil ofzo.. nee, niet bepaald!
|
tongpiercing: ja
tepelpiercing: ja neuspiercing: nee wenkbrauwpiercing: nee kinpiercing: nee Hangt er dus maar net van af... |
geil is nie echt het juiste woord, meer sexy ofzo, en dan nog afhankelijk waar ie zit.
|
ik vind dat juist een afknapper, sorry:o
|
ik had een navelpiercing, en toen die net zat, voelde ik allemaal kriebeltjes die ik voorheen niet voelde. Het was wel stimulerend, mijn vriend vond hem ook erg mooi.
Maar ik heb een te klein naveltje, en hij zat te hoog in mijn buik, ik heb geen vet daar, dus scheurde hij steeds uit zodra ik me uitrekte. Na drie maanden met een steeds weer kapotscheurend naveltje te hebben gelopen heb ik het kreng eruit gehaald. Weg kriebeltjes.... |
Citaat:
|
Citaat:
tongpiercing is prachtige uitvinding idd (y) :D |
Citaat:
|
niet echt opwindend, bij de een mooier dan bij de ander, maar als het lichaam not done is, of het gezicht, of in het ergste geval: beide is eht sowieso not done
ik ben daarentegen gezegend met een geweldige vriendin die aan bijna al mijn eisen voldoet :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee, echt niet, tis heel lekker eigenlijk :) maar moet niet te hard gebeuren anders kan het inderdaad pijn doen |
Ik vind het niet geil.
|
Citaat:
Ik wordt er jaloers van :p (de tongpiercing dan he :D |
Piercings doen mij eigelijk weinig tot niets.
Ik hou eerder van het *puur natuur* gedoe :) |
Citaat:
|
Citaat:
Dat scheelt alweer, toch, Nare Man? Anders had je naar de peircingshop gemogen voor een ring door je tepel... Als mijn vriend er mee thuis zou komen zou ik in mijn broek piesen van het lachen. Of nog erger: zo'n plug in je kin, daar krijg je acuut een Lombroso harses van. |
navelpiercing = geil
|
Alle piecings bij vrouwen zijn geil (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jaja, weer forum relatie geboren sinds 2 april :cool: ow wacht, dat zei vampiria zelf al, kind is altijd sneller met posten dan ik :D |
Nee, juist niet. Ik vind een piercing in lip, wenkbrauw, tong of kin net zoiets als een bril of beugel: het breekt je gezicht. En dan kan een beugel nog schattig zijn - piercings zijn cool bedoeld en dus per definitie niet vertederend. Een piercing is alleen mooi als het een onderdeel van je lichaam lijkt te zijn, ik ken een meisje met een goudachtig bruine huid en een klein rond gouden neusknopje, dat is wél mooi.
Piercings in tepels en geslachtsdelen vind ik juist afstotend. Tepels en geslachtsdelen moeten aaibaar zijn, zonder raar dingetje waar ja hand in kan blijven haken. Navelpiercings zijn alleen mooi bij mensen met een zacht-maar-niet-blubberig buikje, en als de piercing zelf niet te opzichtig is. |
nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
preuts = over-zedig, gemaakt eerbaar |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij meisjes vind ik echt alleen een piercing door de navel mooi (ervan uitgaande dat ze best een strak buikje heeft) Piercings in delen van het hoofd maken meisjes voor mij minder aantrekkelijk. Er zijn uitzonderingen maar die zijn erg schaars...het moet je dus staan... Piercings door tepels of geslachtsdelen vind ik walgelijk. Verder ben ik best wel nieuwsgierig hoe het voelt om te tongzoenen met een meisje met een tongpiercing...Maar ook zo'n tongpiercing bij een meisje wind me niet op ofsow... |
Citaat:
1. niet een uitgebreide mening hebben, maar die hebben gebaseerd op mijn vriendengroep 2. niet vinden dat een navelpiercing alleen mooi is in een zácht buikje, maar vinden dat er een strakke buik voor nodig was 3. niet serieus op je ingaan, maar je uitlachen als je dan toch mensen in hokjes wil stoppen, doe 't dan goed:) |
m'n vriend vind een lipringetje wel geil, om meerdere redenen :)
|
Citaat:
|
navelpiercing bij een meisje vind k vaak wel sexy..
maar om nou te zeggen dat k r een harde van krijg... :rolleyes: |
Ik word er niet koud of warm van. :)
|
Citaat:
Ik (jongen) vind het niet opwindend maar ook niet lelijk |
Niet opwindend. Soms gewoon mooi.
|
ik heb sinds kort navelpiercing, en ik vind het zelf egt lekker tijdens de sex als je daar gelikt wordt (y) het lijkt een stuk gevoeliger, egt sweet :P
in me navel had ik al, maar dat komt omdat het mooi staat bij me buikje, anders had ik em ook niet genomen.... |
keb totaal geen problemen met piercings, op geen enkele plek ;)
|
Navelpiercing vind ik erg sexy, maar niet 'geil'. :)
|
ik vind dat het iemand wel sexier kan maken, maar de piercing zelf... nou nee
|
ikzelf heb een tongpierc
maarre of me vriend of wei dan ook dat nou opwindend vind... geen idee zla t eens vragen ;) |
Ik vind een wenkbrouwpiercing bij een jongen sexy, maar ik word er niet sexueel opgewonden van. En het is overigens ook totáál niks voor mijn vriend, bij hem zou het alleen maar belachelijk staan.
Voor een meisje vind ik een tepelpiercing er altijd wel geil uitzien. Zelf zou ik zoiets nooit laten zetten, lijkt me zo vreselijk pijn doen & het is ook niet echt iets voor mij. |
Ik vind een tongpiercing bij zoenen al erg okee :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16. |