![]() |
Als je moet kiezen tussen een meisje opgeven of je instrument opgeven?
wat zouden jullie dan kiezen?
ik zelf zou uiteindelijk toch voor instrument kiezen denk ik. |
meisje
want dan kan ik emo-teksten schrijven voor pleurez neh... ik zou m'n instrumenten opgeven |
Ik hou niet van die onwerkelijke vraagstellingen (n).
|
Citaat:
|
ik vind hem wel leuk eigenlijk, ik pas de titel wat aan, zodat de vrouwen ook kunnen reageren :D
|
ik denk dat ik zou kiezen voor mijn bas... maar ligt er denk ik wel aan hoe lang je al wat hebt.
als ik een vriend heb moet hij er maar mee leven dat ik bas speel.. kunt dan best wat minder spelen mischien als ze weg is ofzo...? jacqueline |
Eehm
Ik ga voor het antwoord van roel. Of zal ik er poetisch gaan doen? doe het zo hoor. Nou vooruit Een meisje geeft je de warmte en het permanente gevoel van geluk. Geloof je dat dit een basis is, de warmte, het constante gevoel dat er iemand is die om je geeft, die je begrijpt en waarmee je samen bent (nb: als je met een meisje samen kippevel hebt is het ware liefde) boven een muziekinstrument zet, tja, dan is dat jouw keuze. Andere kant, als je het uitmaakt en je zit met een capuchon over je kop een sigaret te roken en nummers te spelen op je akoestische gitaar, is een prima uitlaatklep. een instrument kan je perfecte vriend zijn, en beter dan een vrouw: a)Hij zeikt nooit als je het een tijd niet gebruikt, ook al laat je het een jaar staan b)Je kan hem altijd gebruiken, klaagt nooit c)in meeste instrumenten zit eehm nouja ook een gat in enzo... Zoals sartre et zou zeggen:Moreel dilemma |
ik heb geen instrument..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'k geloof dat ik geen van beide heb.... :(
(en nu voel ik een depressie aankomen, da's pas emo) |
Citaat:
|
Meis, ik wil zeker het meis
|
Ik heb geen van beide, maar dat boeit me ook niet.
|
Mijn vriendin houdt van muziek en ook van mijn instrument :)...
Dus ik hoef niet te kiezen :p.. |
Citaat:
|
genoeg meiden die wel van muziek houden./..
maak et uit als ze je voor een belachelijke keuze stelt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
jezus wat een vraag, hoe gek ik ook ben op m'n gitaar...
m'n vriendin natuurlijk!!! |
Ik zou voor m'n partner kiezen, maar eigenlijk is dit maar een vage vraag... zou het echt voorkomen dat iemand zou zeggen 'of ik eruit, of je drumstel'??? Lijkt me niet erg waarschijnlijk
Ik ken wel iemand die in plaats van het uit te praten met z'n vriendin hoorn gaat spelen om zo na te denken en als ik die vriendin zou zijn, zou ik die hoorn wel weg kunnen gooien maar ik denk dat dat gewoon een eenmalige frustratie zou zijn |
Duidelijk mijn sax. heeft ook geen hoofdpijn (mijn buren misschien wel).
|
ik vind het wel een onmogelijke keuze eigenlijk.
dus ik ga niet antwoorden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
of je doet net als of natuurlijk....
|
ik zouw voor me partner kiezen.. (y)
|
een partner is moeilijker te stemmen....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
moeilijk..
maar ik zou toch voor m'n vriendinnetje kiezen |
Citaat:
|
mijn gitaar is mijn kerel en voor andere mannen heb ik geen tijd
:o kiddin |
Maar als je zelf geen instrument hebt en je partner wel en je kiest toch niet voor je partner heb je natuurlijk helemaal niks...
(of zoiets) |
Citaat:
is dat trouwens vegetarisch? |
Citaat:
|
op zig gaat muziek in t algemeen wel voor dan bij mij
|
ik heb maar 1 instrument en die bespeelt mijn vriendin zelf.
;) |
Ik geef mijn triangel nimmer op, voor niemand niet.
|
Citaat:
|
partner ..want da is mijn instrument :)
|
Citaat:
|
me partner. :cool:
ik heb toch geen zelfdiscipline als het op mij en mijn gitaar aankomt... :o :o :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
voor zover ik weet heette hij toch geen gerlo? of wel? eh... gerlo? uh..? :confused: http://images.scholieren.com/images/icons/icon9.gif |
Citaat:
|
mijn "partner" IS m'n instrument
whihihihih wat vond ik mezelf weer grappig jong |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:38. |