![]() |
Word doet niks meer
Heb een probleempje,
Words reageert helemaal niet meer, als je iets in wilt typen, staat er onder in het venster dat het document vergrendeld is tegen bewerken. Ook als ik een nieuw document open kan ik niks typen en staat er dat het document is vergrendeld tegen bewerken. Weet iemand waar dit aan ligt? |
|
Misschien is het ook Versie even vermeld. Dit werk wel makkelijker. Als je met Office XP werkt of Word XP dan moet je even een crack downloaden. Dat wordt heel even zoeken voor je want ik mag geen site geven. (Dit heeft immers Microsoft Verboden)
|
Waar kun je de versie van Words vinden. Het is Words XP als je dat bedoelt.....
Maar waar kan ik die crack vinden? Als je het niet op het forum wil zeggen, mag je het ook wel naar mij mailen: adres is me1985@hotmail.com Moet dit weekend naemlijk nog een brief typen, alvast hartelijk bedankt |
Citaat:
en het is Word en geen Words |
Citaat:
maar goed, even voor de topicopener: ga anders met openoffice werken, kan je ook een brief in tikken en dit is helemaal gratis software. |
Citaat:
En zonder Microsoft zat jij nu niet op internet :rolleyes: |
Citaat:
Denk je niet dat er eerst een waarschuwing komt? En dan pas een boete? En ik dacht dat BUMA/STEMRA toch echt voor audio was... Citaat:
|
Citaat:
zonder microjunk zou internet tenminste snel zijn ;). |
Citaat:
|
Citaat:
Juist, MS (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Mag hopen voor je dat je niet met een 56K modempje zit.. |
Citaat:
|
Citaat:
gewoon openoffice gaan gebruiken (kan ik zelf overigens niet zo heel goed mee overweg, maar dat terzijde). |
Citaat:
http://archive.ncsa.uiuc.edu/SDG/Software/mosaic-w/ |
Citaat:
voorbeeld: als je mail verstuurt, wordt 't zowel als tekst als html verstuurd (standaard), waarbij microsoft allerlei andere rotzooi mee stuurt. kost ongeveer 300% van de hoeveelheid van een gewone plain tekst mail. en de meeste mensen zetten dit niet uit. is nog maar een voorbeeld. |
Citaat:
|
Citaat:
Lekker interessant hoe groot mijn emails zijn, met 64KB upload zijn ze toch zo verstuurd (y) |
Citaat:
kbit of kbyte (sorry, weet nooit zo goed met grote en kleine letters). |
Citaat:
Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen? |
wat happen jullie toch lekker snel hier :D
|
Maar we gaan offtopic, laten we eens kappen met dit gelul.
|
Citaat:
in ieder geval zijn we lekker offtopic bezig, maar het gaat toch maar om een illegale versie van word :p. |
Citaat:
:rolleyes: Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22. |